Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

puutuminen ja pauke

Aloittaja Make, 14 heinäkuu 09, 23:19:19

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 18 huhtikuu 11, 22:27:57
Mitä rautapään matkavauhtiin tulee niin itse ajattelin ajaa niin kovaa kuin hyvältä tuntuu.

Kah, mä olen luullut et tuo on juurikin se metodi millä marssivauhti määritetään, joka mopolla.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

mielikuva

Ajetaan niin että hyvältä tuntuu. Luotan aika paljon tuohon ajatukseen pitkän matkan vauhdissa 3500rpm. Kiitoksia.

Elwari

Lainaus käyttäjältä: mielikuva - 19 huhtikuu 11, 10:58:50
Ajetaan niin että hyvältä tuntuu. Luotan aika paljon tuohon ajatukseen pitkän matkan vauhdissa 3500rpm. Kiitoksia.

Mun Early 84:ssä toi 3500 rpm taitaa olla likimain 100 kmh. Ei ole kyllä vielä tietoa, onko välitykset aluperäiset, ja onhan noi tehtaankin välitykset vaihdellu vuosien varrella.

Tuossa hiukan kun kokeilin, niin mailimittari näytti 60 ja jenkapuntari kakkosella n. 6300, mahtaisiko tuo kuulostaa normaalilta tuon ikäiseen? Täytyy kyllä rajoittimellista sytkää kai alkaa miettiä, kun aikas iloisesti kiertää, olis se kait vielä mennyt, mutta ei uskaltanu kyllä yhtään enempää koittaa...

mielikuva


Mun Early 84:ssä toi 3500 rpm taitaa olla likimain 100 kmh. Ei ole kyllä vielä tietoa, onko välitykset aluperäiset, ja onhan noi tehtaankin välitykset vaihdellu vuosien varrella.
[/quote]

Meidän härvelissä ei ole mittareita ja eturatas piikin isompi. Noin vähän kaavailinkin tuota 3500 kierrosta ja reilun satkun vauhtia, se tuntui todella sopivalta ja tärinättömimmältä alueelta tuolle laitteelle.

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: Kokkonen - 17 huhtikuu 11, 09:52:30

Eli olen edelleen epätietoinen, johtuuko meidän Rautiksen pauke ja hyytyminen ohjureista vai seetin periksi antamisesta. Vai molemmista.


Nyt en enää ole. Hoonasin pako-ohjurit väljemmiksi 0,05 -> 0,09 mm ja nyt pelittää.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Mr.Horsepower

mitähän tapahtu... Ajoin normaalisti noin 100 km tunnissa löysäsin kaasua ... tein käänöksen sivu tielle...

lähin kaasuttamaan hetken verran... toimi normaalisti ja siiten tapahtu halvaus.... ihan kun ois laittanu ryypyn päälle tai muuta vastavaa... max matka vauhti noin 30-40 km tunnissa eikä vaikuta millä vaihteella ajat... Ok mietin ett toinen tulppa tehnyt tenän... ajoin paikallisen puljuun... ostin uudet kynttiät ihan sama juttu

molemmat tulpat ihan mustat ihan pikkusen eleroodista on... vihrertävänä ei hiekan ruskeena

ajattelin että kun uudet käret sytkässä ett pitää säätää niin säätö ei toimi.....

ja laite toimii pelkästään pinta kaasulla JOTENKIIN ei vetoa ei tehoa käynti hyvin epämäärästä piti säähtää tyjäkäynti niin ett voi sanoo ett huutaa... että jotenkiin pyörii

Mutta ei ei sammu tuhkahdu jos kääntää kaasun auki se vaaan moohaa Tukhetuu....

ei ole tullu ylimääräsiä ääniä tai mitään muuta... Paitsi kaasari on tulvinnut tai ampunut takasin kun jakopäänkoppa on bensassa


koneen kun sammutaa niin jälki käyntiä on hieman...
pyörähä on 1979 xlh kaasari super e shorty
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Redneck

Luulen että syynä on tuo kaasarin tulviminen. Kaikki viittaa siihen. Ota kohokammio auki ja tutki/puhdista neulaventtiili; sen pitäisi toimia takertelematta.
Mulla oli sama juttu. Keihinin ylivuotoputkesta oikein suihkusi bensaa kun ryytyminen alkoi.     
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977