Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Biker B....

Aloittaja RAUTIS65, 27 maaliskuu 11, 12:06:45

« edellinen - seuraava »

RAUTIS65

Discover channelilta tulee taas Biker Bild off taistelu,vitusti parempi kun OCC ;D(sori occ fanit)

JK1

Onko ne uusintoja vai ihan uusia jaksoja?

KvL

Vanhaa tavaraa ´06.

Tuomo

mulla kun ei discovery näy, niin asiian tutustuneet sanokaapa mielipiteenänne onko nuo loppupään jaksot semmosia että niitä kannattais esim jonain dvd-boxina hommata?
ekat jaksot aikamoista parhautta, ja vaikka "round 4" (2005) jo selkeesti heikompi niin pääasiassa vielä ihan katottavaa.
Round 5 ja 6 siis mitä en oo nähny.
Mieluusti kattos tietty makeiden pyörien tekoo mut menee ne 300-takaläskitkin. Mut väkisin ympättyä amerikan pöljäilyä ei jaksais.

http://en.wikipedia.org/wiki/Biker_Build-Off

Thomas

Ton World Biker Build-off'in jälkeen noi taisi muuttua siten, että entisen 30 pvän rakentelun sijaan käytettävissä oli viikko(?) - tai joku huomattavasti lyhyempi aika..

Ei noi DVD-boxit paljoa maksa, eli parilla kympillä saa monta viihdyttävää hetkeä kalsarikännäilyyn..

-t-
Tyyli ennen tarkoitusta. Asenne ennen kaikkea..

jakke

tiesikö joku näkyykö netissä jostain?

F 48

Moneltakos ja minä päivänä tuota taas tulee?

KvL

Lainaus käyttäjältä: F 48 - 31 maaliskuu 11, 23:13:02
Moneltakos ja minä päivänä tuota taas tulee?

Sunnuntai ja 11 mutta eipä tule ensi sunnuntaina. Toivottavasti ei jäänyt noihin kahteen jaksoon.
Noi discoveryn ohjelmat tulee muutenkin ihan miten sattuu, eihän tuosta ota selvää.

F 48

OK, kiitokset tiedosta. Pitääpäs alkaa seuraamaan sunnuntai aamuisin Discoveryä.

Ainakin ne ensimmäiset pari kautta oli mukavaa kattottavaa.

Tuomo

tuli tilattua noi 2006 jaksot, yhteensä 7 dvd:tä. olin aika iloisesti yllättynyt. pari heikompaa jaksoa, mutta muuten ihan katottavaa

Psycholasse

Tuleekos sitä Chopper Challengea enää mistää kanavalta siitä pirun silmästä?