Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Wanted JV-603

Aloittaja Harza75, 05 elokuu 15, 15:48:50

« edellinen - seuraava »

Harza75

Möinpä tossa sitten kyseisellä rekkarilla varustetun 71" Rautapää Sportin, käsiraha 3200â,¬ ja loppu velka 800â,¬ änkyttämällä. Velkakirja tehtiin ja viimosen päälle, arvatenkin ei ole tullu rahoja eikä ostajaan saa kontaktia, muutkin tahot ovat ilmeisesti kehottaneet ostajaa hoitamaan asian pois päiväjärjestyksestä. Ei koskaan myöskään rekisteröinyt itseään haltijaksi saati ottanut vakuutusta.

Minulla on ton pyörän paperit ja olen sen laillinen omistaja, eräpäivä oli ja meni...
Siimaa olis tullu jos vain ostaja olis edes jotain maksanu ja rehdisti soittanut et sellua ei vaan ole, mutta radiohiljaisuus on ja näköjään pysyy.

Oikeuden kautta näköjään hoidettava fillari takaisin itselle tai sitten rahat korkoineen.

Pointtina on nyt se, että älkää vain erehtykö ostamaan tuota pyörää tai sen osia, ettei vaan tule shaibaa niskaan viranomais taholta.

Runko No: 3A27900H1 ja moottorissa sama numero.

BTW. Kävin konttorilta uudet paperit pyörään siitä syystä, ettei niillä vammasilla papereilla saada sitä muiluutettua muualle.

Don Quijote

Ikävä juttu ja toivottavasti myös opetti jotain...

Pyörä ja paperit vaihtaa fyysisesti omistajaa vasta kun koko summa on myyjällä. Luottaa pitää mutta luottoa pitää olla molemmin puolin, myyjä sitoutuu myymään sitoutuneelle ostajalle. Jos rahoja ei löydy sovitun ajan kuluessa, kauppa puretaan yhteisymmärryksessä. Simppeliä ja reilua.

Ei ole tarkoitus vittuilla, oikeasti paska homma. Itselleni kävi aikoinaan hieman vastaavasti auton kanssa, sillä erotuksella että ostaja oli "tuttu kaveri". Itse en saanut kaupassa penniäkään ja autokin meni lunastukseen "uuden omistajan" toimesta. No, siperia opetti  ::) >:(
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

vaakko

Radiohiljaisuus tuntuu olevan varsin yleinen ongelma kaikissa kauppaan liittyvissä epäselvyyksissä. Ei kokemusta juuri mopokaupasta mutta muilla alueilla kuvio on lähes 100% varmuudella saatu päätökseen kun on pistänyt ostajalle viestiä että xx.xx.xxxx klo xx.xx otan yhteyttä viranomaisiin ja homma hoidetaan loppuun heidän kauttaan jos ei ko. ajankohtaan mennessä ole rahoja kuulunut. Samalla taktiikalla on saatu ehjänä mainostetusta mutta vialliseksi todetusta tuotteesta asiallinen hyvitys vaikka puhelimitse tuli vaikka mitä änkyröintiä ja vikurointia vastaan kun kaupan purkua tai hyvistystä ehdottelin.

Itse olen jotenkin jo kyynistynyt kaikkiin kauppoihin liittyviin epäselvyyksiin että jos yhtään haiskahtaa että homma ei tule menemään sovitulla tavalla niin "kovat piippuun" välittömästi eikä senttiäkään siimaa.

Harza75

Ostaja otti yhteyttä, eli tilanne toistaiseksi ohi!