Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sylinterin alapään mutterit...

Aloittaja Elwari, 10 huhtikuu 11, 08:10:04

« edellinen - seuraava »

Elwari

Tulipas kevään ensimmäinen pikku linja-autopysäkkihuolto 200 mailin kohdalla, eikä ees satanu vettä... :P Saakos noi sylinterin alapään mutterit pysymään kiinni sinisellä lukitteella ja riittävällä momentilla?

Kokkonen

Ei ne normaalisti mitään lukitetta tarvitse, joskaan ei haitannekkaan. Itse en ole koskaan tuossa paikassa käyttänyt.

Momentti on  25-35 ft-lbs. (34 - 47,5 Nm)
Vanhempi manuska antaa puoliväliarvon  30 ft-lbs ( 40,5 Nm)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Piese

Lämpösiin paikkoihin käyttäny lukkomuttereita ;D ja niihin mitä lämmittään pääsee laakerilukitetta ja loppuihin sitä normi lukitetta. Loctiten tuoteperhettä tullut suosittua ja on siellä lämpöö kestävää "liimaakin".

Elwari

Lainaus käyttäjältä: Piese - 10 huhtikuu 11, 09:27:11
Lämpösiin paikkoihin käyttäny lukkomuttereita ;D ja niihin mitä lämmittään pääsee laakerilukitetta ja loppuihin sitä normi lukitetta. Loctiten tuoteperhettä tullut suosittua ja on siellä lämpöö kestävää "liimaakin".
Paljonkohan se Locktiten normi sininen lukite mahtaa kestää lämpöä? Ei ole sitä putelia nyt käsillä, että numeron näkisi...

Elwari

Lainaus käyttäjältä: Elwari - 10 huhtikuu 11, 09:35:59
Lainaus käyttäjältä: Piese - 10 huhtikuu 11, 09:27:11
Paljonkohan se Locktiten normi sininen lukite mahtaa kestää lämpöä? Ei ole sitä putelia nyt käsillä, että numeron näkisi...

No, KVG sanoi 150 astetta, ehkä se riittää tuohon kohtaan

hdkaide

mulla on lukko prikat noitten mutterien alla. ei ole ikuna löystyny.

rautapannu

juu itellä aukeili alkuaikoina parikin kertaa ne mutterit kesken ajon mulla on ainakin se duunista varastettu wurthin sininen pitäny ne kiinni