Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Junk Motorcyle Magazine

Aloittaja jouni-K, 29 maaliskuu 11, 18:08:11

« edellinen - seuraava »

jouni-K

En tiedä voisko oikeestaan mainostaa, mutta törmäsin tällaiseen julkaisuun JJ-foorumissa. Kai tällasta omakustannetta voi vähän tuoda esiin. Lehteä on ilmestynyt pari numeroa.
http://junkmotorcyclemagazine.com/

Laitoin meiliä tuolle Billylle tilatakseni lehden. No, tämä brittiherrasmies vastasi innoissaan minun olevan ensimmäinen tilaaja Suomesta ja kuulleensa maassamme olevan "voimakas" skene tuollaisten vanhan ajan laitteiden parissa. Niinpä hän kysyi, josko minulla olisi hyviä kuvia/kuvasarjoja härmäläisistä laitteista. Eihän mulla ole, enkä toisten vehkeistä arvaisi kuvia lähetelläkään, mutta kaipa niitä saa lähetellä Billylle muutenkin.

Jos haluat siis ystäviä menestystä ja vaikutusvaltaa, eli rouhean bobberisi, chopperisi, streetrodisi, tai vaikka ruohonleikkurisi lehteen, olkaa yhteydessä Billyyn. billywhiz22(ät)yahoo.com

Tilasin lehden vasta eilen, joten en ole sitä vielä nähnyt, mutta jossain Dicen ja GKM:n linjoilla mennään. Kai näitä tänne vielä mahtuu, jos laatu on mainittujen julkaisujen tasoa. Kerron lehdestä lisää saatuani sen, jos jollakulla on kiinnostusta.

***jouni-K
***jouni-K

eeko

Paljonko oli hintaa Suomeen toimitettuna?
Vaikuttaisi aika asialliselta.
-eeko

jouni-K

Hinta oli £26,-/vuosi, eli 5 nroa. Eli hinnaks jää tän päivän kurssilla karvan alle 6 euroo/numero.

Tuolla Jockey Journal-foorumilla asiasta on enemmän keskustelua ja tuo Billy on siellä itse mainostamassa.http://www.jockeyjournal.com/forum/showthread.php?t=75694

En tiedä, onko korrektia linkittää toiselle foorumille. Jos se on jotenkin paha juttu, voin poistaa linkin.

***jouni-K
***jouni-K

jouni-K

Numerot 1 & 2 tuli tänään. Suosittelen lämpimästi, etenkin jos rasva ja ruoste houkuttaa. Sopii myös kromiallergikoille, vaikka kiiltävääkin tavaraa vilahtelee.

Ainakin ekat numerot vakuuttaa, näissä on tuore ote, toivottavasti homma pysyykin raikkaan rasvaisena.

***jouni-K
***jouni-K

jakke

itse tilasin tuon myös.. odottelen vielä että saa lehdet kätöseen.

-jakke

hdkaide

kuinkas tilasitte tuon lehden. onko jossain linkki mitä käytitte vai kirjotitteko sille billylle?

xlh82

ekassa viestissä olevasta linkistä löytyvän sivun alalaidassa seisoo notta
To subscribe email billy whiz 2 2 @yahoo.com ja hinta UK postikuluilla

Itse lähetin meilin ko. osoitteeseen ja varmistin hinnan pari tuntia myöhemmin tuli
meili ja tilaus tuli laitettua sisään.

paypallilla 26£ billyn osoitteeseen ja lehtiä odottelemaan.

jakke

jep. sähköpostia laitoin että voisin tilata jos hää sen mulle lähettäs myös. samassa kysyin että miten haluaa maksun ja mainitsin paypalista joka kävi myös billylle.

sieltä tuli lasku jonka maksoin ja nyt odottelen

eeko

Jees mä tilasin kanssa ja Billy laittoi mailia, että
lehdet ovat tulossa. Suomessa on kuulemma 5 tilaajaa nyt.
-eeko

mista

Diceä olen tilannut ja on hemmetin hyvä lehti.. Tämäkin voisi olla kyllä tutustumisen arvoinen.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

jakke

sain ekat numerot käsiin.. ei tää yhtään hullummalta näytä.

eeko

Jees eilen tuli mullekin lehdet, asiallista kamaa.
Tekstiä voisi tietenkin olla vähän enemmän.
-eeko