Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kotimaiset kauppiaat

Aloittaja Jute66, 05 tammikuu 11, 09:28:49

« edellinen - seuraava »

Jute66

Olis pyörä (hd) pitkästä aikaa rakenteilla ja edellisistä osien ostoksista jo aikaa..
Mitä KOTIMAISIA kauppiaita olette suosineet?
Nykyäänhän niitä näkyy olevan vallan pirusti.

Miikka

Tuttu ja turvallinen Hot Bike, itse ostan sieltä.

eeko

Paikkakunta auttaisi vinkkien annossa, jos meinaa
jossain tiskillä asioida. Ainakin täälläpäin on tarjonta
niin surkeaa, että on sama, mistä osat ostaa.
Paketissa ne kuitenkin tulee.
-eeko

Jute66

Lainaus käyttäjältä: eeko - 05 tammikuu 11, 09:48:53
Paikkakunta auttaisi vinkkien annossa, jos meinaa
jossain tiskillä asioida. Ainakin täälläpäin on tarjonta
niin surkeaa, että on sama, mistä osat ostaa.
Paketissa ne kuitenkin tulee.
-eeko
Paikkakuntana Ruovesi, Taitaa Mr Moore olla lähin. Pakettien kanssa ajattelin pelata.

mopopoika -65

Lainaus käyttäjältä: Miikka - 05 tammikuu 11, 09:40:25
Tuttu ja turvallinen Hot Bike, itse ostan sieltä.

Myös Hot Bikessä pääsääntöisesti asioin.

Jos kesämökillä Pirkkalassa ollut mp-osa yms tarvetta, niin Stormilla oon hakenut. 
Aake
XLH -84

Hemuli

Nää on oikeastaan vähän turhia keskusteluja, nimittäin aikansa kun tätä kestää niin tulee mainittua varmasti kaikki Suomen kauppiaat. Ja ihan sama toisin päin, jos kysytään huonoja kokemuksia niin niitä on ihan varmasti jollain jokaisesta.

Pääasiassa Suomen kauppiaat on kaikki rehellistä sakkia, itse olen viime aikoina Hotbiken lisäksi käyttänyt porvoolaisen Riverside Cyclesin palveluja.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

KK

Itse olen nykyään kamppeeni hakenut Kellokoskelta Davidsson Garagesta, koska on lähellä ja saa aina hyvää palvelua/neuvoja! Jos tilata meinaa, niin ei varmasti ole huonoin vaihtoehto.
http://www.davidsson-garage.fi/
Suosittelen!
F.U.

Titus

Bike Fellows Turku. Entinen MMC. Asiantuntevaa ja mukavaa porukkaa ja osat saa silloin ku luvataankin.

KvL

Lainaus käyttäjältä: KK - 05 tammikuu 11, 16:54:04
Itse olen nykyään kamppeeni hakenut Kellokoskelta Davidsson Garagesta, koska on lähellä ja saa aina hyvää palvelua/neuvoja! Jos tilata meinaa, niin ei varmasti ole huonoin vaihtoehto.
http://www.davidsson-garage.fi/
Suosittelen!

Komppaan tätä.

Hemuli

Äiti aina sanoi että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin pidä suusi kiinni... Eli vaikeneminen on kultaa meikäläisen kohdalla ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jensen

Hot bike on hyvä. Kun tilasin shoveliin swingin laakerit niin tilasin myös rasvanipan. Kattelin sitä nippaa pieneksi ja tuumin että se on väärä mutta ei  vaan olis just oikea ja manne oli lähettänyt just oikeat  osat.. Hot bike on ehkä vähän kalliinpi muta ykkönen kun toimittaa... :)