Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kumityynyt-?

Aloittaja motoristiksisyntynyt, 20 huhtikuu 09, 15:14:01

« edellinen - seuraava »

motoristiksisyntynyt

Missä päin Suomenmaata olisi halvimmat  kumityynyt Dynaan, FXD malliin eteen. 200 eeroo
tiettävästi normaali hinta. Voisi tietysti yrittää tuunaa omatekeleen, tai sitten ei.
Elikä mistä kannattaisi kysellä jos vaikka tarvike sellaista löytyisi.

:P :-\

Hemuli

Näkyy maksavan sen parisataa Suomessa, itse sitä ei kannata ruveta tekemään - tuskin tulee hyvää. Varsinkin Dynassa tuolla etukumiripustuksella on ratkaiseva rooli pyörän ajo-ominaisuuksiin.

Jos sen Suomesta haluaa ostaa niin ei auta kuin tehdä soittokierros eri kauppiaille. Tuossa pikaisesti tarkistin ulkomaiden tarjonnan niin yllättäen alkuperäisosa oli tarvikkeita halvempi. HD:n numero tuolle kumityynylle on 47583-90B.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

motoristiksisyntynyt

Niin, härmän kauppiailta sais nopeammin eikä rahtikulut olis kovin hirmuiset. Se prikka-kikka
toimi jonkin aikaa,6mm prikkoja alle. On muuten yllättävän pehmeää kumia tämä tyyny.
Juu, eikun tilaamaan.

:P :P

flhx

Kannattaa muuten noita kumityynyjä tilatessa hieman ottaa selville mikä on viimeisin kehitysversio aiheesta (siis tuon Hemulin antaman osanron lopun "-90B" jossa "B"ilmaisee ko.osan kehitysversion..).

Tuosta Dynasta ei kokemuksia mutta itse törmännyt touring-Harleyn etummaisessa kumityynyssä sellaiseen että tällä hetkellä tehtaan orgisosalla menossa muistaakseni versio "D" ja ovat infonneet dealereita palauttamaan kaikki "C" versiot(tämä viesti nyt ei taas välttämättä Suomeen asti ole tullut...).Itse ostin amerikan reissulla dealerilta TC-touringiin tuon "D" version(valmistettu kiinassa...) ja on sitten ihan eri näköinen palikka kuin vanha, paljon jämäkämpi. Amerikan foorumeilla on tosin kermaperseet valitellu kuinka tuo "D"versio on niin kova että pyörä alkanut täristää ikävästi, eivät ole neidit ilmeisesti ikinä ajaneet pannulla tai jollain muulla vanhan liiton vehkeellä...Aftermarketversiot(custom chrome jne) on yleensä tehty tuon "C"-version designin mukaan.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.