Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Dyna - 97 ja outo kalahtelu rungosta/ takaswingistä...?

Aloittaja Choppers_Forever, 30 heinäkuu 12, 13:59:47

« edellinen - seuraava »

Choppers_Forever

Moikka,

Mulla on 1997 Dyna Convertible ja alla lyhhyet 10,5" takaiskarit. Muuten takapää toistaiseksi vakio. Liikkeellelähitessä kalahtaa takana ja se jatkuu montuissa jonkin aikaa. Sitten se lakkaa? Itse ajossa vehjes on ihan ok , eli ei pahasti voblaa. Ja tuntuisi etteivät iskaritkaan ole pohjassa.
Keula on aika löysä, se tosin vaihtuu piakkoin.

Jotain vinkkiä sain perän reaktiotangosta?? Joku pusla sökö? Osaisiko joku guruista tarkentaa...

kiitos

CF

sporttivartti

Choppers_Forever

Kuminauhaveto

Pitänee nostaa ylös ja ihmetellä

arho

Mulla 2001 Electrassa jarrusatulan vaimennunkumi joka tulee svinggin ja satulan väliin oli pudonnut ja satula "hakkasi" svinggiin välillä.
Do it doggystyle

Moksu

Jaa,,, mulla -98 Dynassa on levennetty perä 240:ksi. Ajellessa tasasella ja tasaisesti meni ihan ok. Montuissa oudosti kolahti jokin runkoon ja takajarrutukses tuntui, että ketjut ja rattaat ei mene linjassa. Rupesin mielessäni jo purkamaan swingiä. Onnekseni kuitenkin huomasin siinä konepyörän vierellä huokaillessani, että moottorin etukiinnikkeen toinen pultti on puoleksi pitkällä ja toinen kokonaan pitkällä eli tipahtanut. Uudet pultit peliin ja ristus taas tikittää niinku pitääki :D

Choppers_Forever

Moro,

Homma selkesi. Oli takaiskarit ihan loppu.

Kiitos

CF