Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

BT:n kytkinpakan momentti

Aloittaja Hannu_L, 04 huhtikuu 09, 18:37:59

« edellinen - seuraava »

Hannu_L

Mistäköhän löytyisi arvot kytkinpakan pulttien momentiksi. Eli niille neljälle, jotka tiukkaavat kytkinlevyt.

Kyseinen pyörä on -86 FXR.

Hemuli

Jos maltat odottaa huomiseen niin tarkistan tallilla manuaalista. Niiden ruuvien kanssa kannattaa olla varovainen, kytkinkello on niin heppoista valua että jenkat menee yllättävän helposti. Itse vedin liiman kanssa "kiinni" mutta vain rannemomentilla.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kokkonen

Sattu oleen manuaali käsillä ja se sanoo ensinnäkin, että ruuveissa täytyy käyttää Loctite 222 lukitetta ja vain ja ainostaan tuotoa lukitetta (?). Kiristystiukkuus 6,5 - 8 ft-lbs.

EDIT: Itse olen käyttänyt tavallista sinistä 241:stä (tai vast.) ja hyvin on kasassa pysynyt.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: Kokkonen - 04 huhtikuu 09, 19:05:14
EDIT: Itse olen käyttänyt tavallista sinistä 241:stä (tai vast.) ja hyvin on kasassa pysynyt.

Niin kyl  varmaan kasassa pysyykin, 222 (purppura) on soft ja 241 on medium  :-[
Taitaa tehdas nimenomaan korostaa, ettei saisi käyttää liian tuhteja lukitteita.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W