Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

XLH 2004 - 2010 Kytkentäkaaviota

Aloittaja Sami, 24 toukokuu 10, 21:06:28

« edellinen - seuraava »

Sami

Olisko kenelläkään skannata -04 eteenpäin Sportyn sähkökuvaa? Vanhempien kaaviot tallilta löytyy, mutta noissa uudemmissa kun on piuhaa ja palikkaa vähän toisellatapaa.
Ettei tarttis tilata koko repareerauskirjaa vain yhden sivun vuoksi...

Kokkonen

#1
Tuossa liitteenä on yks onneton kuva 2008 kytkennöistä, käy varmaan myös  2007.

Vaan 2004 - 2006 se voi olla hankalammin sovellettavissa, kun EFI tuli mukaan 2007.  :-\

EDIT: Laitoin tuon 2008 kaavion pdf muodossa mukaan.
Tämä ilmeisesti pätee myös 2010?

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Hemuli

Hitto kun ei saa selvää Kokkosen kuvan teksteistä, tässähän on siis kyse siitä Bank Angle Sensorin ohittamisesta mistä oli viikonloppuna puhetta? Netistä löytyy aika hyvin juttua tuosta operaatiosta, aika usein tulee eteen että porukka on vaan maadoittanut sille menevän piuhan. Näinhän se toimii myös vanhemmissakin malleissa. Ruiskusporteissa, mistä tuo kuva on, on kaikki ympätty tohon ohjausboksiin - siellä on vilkuista lähtien kaikki samoissa kuorissa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Sami

Kiitokset Kokkoselle, mutta taitaa tosiaan olla parempi hoitaa selvyyden vuoksi sittenkin se kirja. Hommasin kyllä M-unitin helpottamaan relehommia, mutta hyvähän noille sytty/speedopiuhoillekin olis paikat löytää. Voisinhan tietysti availla nuo pyörästä puretut johtopumaskat ja seurailla mikä piuha johtaa minnekin ja vetää piuhat niiden mukaan uusiksi.

Hetken jo ajattelin hoitaa jonkun Dynan sytytystä hoitamaan, mutta ehän siellä kärkikopan alla ollutkaan kuin umpeen valettu kolo. Olin sen verran saavinani selvää tuosta kaaviosta että lohkon päälipuolella oleva crank position sensor taitaa hoitaa sitä sytkän asennon haisteluhommaa. Muistan kun purkaessani katselin että mikä vitun tulppa se tässäkin reiässä on, ja että pitäiskö heittää roskiin samantien...

Tavan metalli antaa myöten oikeita välineitä käyttämällä, mutta noita sähkökaavioita tuijottamalla on kyllä helppo saavuttaa pahakin "aivolukko".

Kokkonen

#4
Etsivä löytää.... :)

ohessa XLH 2004 - 2006 kaaviot, tai ainaskin osa....

EDIT: Näissä malleissa Bank Angle Sensor lienee integroitu TSM:n eli Turn Signal Moduliin.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Hemuli

Kumipääsporttiinkin saa vanhan mallin sytkän kun vaihtaa jakopään kopan ja nokat vanhemman mallisiin. Pulttaa-kiinni operaatio. Mulla on yhdet vakiosportin nokat jotka saat jos haluat.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Sami

Kiitosta vaan tarjouksesta, mutta enköhän yritä ensin syventyä sähkökaavioihin. Tovi aikaa ja euroja menee kuitenkin hankkia se sytkä ja koppa (+ kopan pilkkomis, kiillotus ja asennushommat päälle).