Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

MP11 kuvia

Aloittaja Janne R., 04 helmikuu 11, 14:31:11

« edellinen - seuraava »

Janne R.

Kävin tossa eilen illalla kiireessä räpsimässä kuvia rakennelluista pyöristä ja veteraaneista.
Ollos hyvä: http://rides.webshots.com/album/579692136UbeEUf

Lauantaina sitten lisää...

Kokkonen

On hyviä kuvia, kiitos.
Kiiltoa, kimallusta, turboja, pitkiä ja pätkiä pyöriä. Olis kiva nähdä nuo luonnossakin. Mutta se ei nyt kertakaikkiaan käy.... :)

Mitään ehdotonta suosikkia en vielä löytynyt.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

Janne R.

Lauantain kuvat lähtee tältä sivulta: http://rides.webshots.com/album/579692136UbeEUf?start=56 / tästä kuvasta: http://rides.webshots.com/photo/2498137440047851002jOaSKH

Samaa settiähän nuo on, paljo toistoa mutta on siellä joukossa jotain detaljikuvia yms.

Jaa... no nyt on ees yks pitkä:

Ainaki toimitsijatyttö väitti mulle että on Suomen toiseksi pisin kilvissä oleva... En tunne pyörää, joku foorumilainen vahvistakoon / korjatkoon tiedon :)

EDIT: näyttelyn kaunein pyöräkin saatiin sitten valittua, nätti kyllä oli tuo Morning Gift Sporty. Toisaalta, kuvistani voi joku ehkä päätellä mikä pyörä olis ollu eniten mun makuun  ;D Ei vaan harmillisesti ollu kilpailijoiden joukossa.

Tuusulan T-Bone

LainaaAinaki toimitsijatyttö väitti mulle että on Suomen toiseksi pisin kilvissä oleva...

WTF? Kuinkas pitkä toi oikeen on? Pitkä ny kumminkin sentään. :)
Long John Stroker

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: j4nn3 - 05 helmikuu 11, 20:12:13
Toisaalta, kuvistani voi joku ehkä päätellä mikä pyörä olis ollu eniten mun makuun  ;D Ei vaan harmillisesti ollu kilpailijoiden joukossa.

Ahdetun V-Rodin ympärillä on ilmeisesti viettetty tovi jos toinenkin  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Janne R.

Ehkä, ehkä...  ;D

Kyseinen pyörähän oli projektivaiheessa Petrol Circuksessa:

Itekin kun tuli opiskeluaikana jotain savimalleja väännettyä, niin kiinnitty huomio heti. Juttelin sillon rakentajan (Pasi Paananen, www.keledesign.fi) kanssa. Nyt sitten oli saatu valmista, ja ainakiin omiin silmiin lopputulos oli lähes mykistävä. Mahtavat linjat, runsaasti uniikkeja osia. Eikä pilattu tribaaleilla, liekeillä eikä pääkalloilla  ;)

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 05 helmikuu 11, 23:18:17
LainaaAinaki toimitsijatyttö väitti mulle että on Suomen toiseksi pisin kilvissä oleva...

WTF? Kuinkas pitkä toi oikeen on? Pitkä ny kumminkin sentään. :)

Akseliväli näkyy olevan 246. Sen hankolaisen mopedi.
A.K.A. Rambe

Tuusulan T-Bone

No ei se sitte oo toisiks eikä ees kolmanneks pisin. Mä jo aattelin... :D
Long John Stroker

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 07 helmikuu 11, 12:57:37
No ei se sitte oo toisiks eikä ees kolmanneks pisin. Mä jo aattelin... :D

Paljos on pisin? Niin ja Millenium vai joku muu?
A.K.A. Rambe

Tuusulan T-Bone

No pisinhän nyt on selvä, se valkonen mäyräkoiraa muistuttava rakkine. Toisiksi pisin sijaitsee jossain kaukana pohjoisessa. Kolmanneksi pisin on täällä Tuusulassa. Ei tosin mun. :)

Mutta maailma muuttuu ja keulat pitenee, veikkoset. Ensi kesänä tämäkin lista muuttaa taas muotoaan... ;)
Long John Stroker