Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Cokerin gummit

Aloittaja Erppa, 06 joulukuu 09, 17:56:24

« edellinen - seuraava »

Erppa

Moron,

Projektin mukana tuli 18" Cokerin uudet kummit, joita on kehuttu kovin liukkaiksi sadekelillä. Onko porukassa kokemuksia miten 2000-luvun cokerit käyttäytyy ajossa? Aina ei ajeta hiljaa...

-Erppa

Jack

Erppa

oisit vaan soittanu....

Inkkarissa takana Indian kumi, ihan OK, on ajettu kovaakin, myös sadekelillä. W-bob'ssa vintage firestonet edessä ja takana, onhan ne liukkaammat kuin noi nykykumit, muttei mitenkään kummalliset mun mielestä. Mut mä oonkin tottunu ajaan kaikenlaisilla paskoilla.  ;D

Alle vaan ja hanaa

Itsenäisyyspäivää

Jack

ps. Korealaiset Golden Boyt oli jo pelottavat, jopa niin, että vaihdoin ne pois kesken kauden aikoinaan.
Flatheads!!!

Erppa

Soittelen, soittelen, Jack!

Jep nyt olikin tarkoitus kysellä vähän useammalta kokemuksia, ei jää yhden tai kahden kortin varaan. -Tai sitten yks hemmetin sama, ajan joka tapauksessa kumit puhki ja katotaan sen jälkeen! ;)

-Erppa

hdkaide

mulla oli salmiakki kuvioinen cocceri rautiksessa pari kesää. ei meikäläisellä ainaskaan mitään valittamista, hyvin piti kuivalla ja sateella. ainut minkä takia vaihdoin gummin pois, oli renkaan kylkeen ilmestyneet halkeamat "pykimät" saatto olla yli millin syviä ja pahimmillaan parin millin levyisiä ja muutaman sentin pituisia. mut oli se hieno gummi ;)

Kaaleppi

Mulla Cokerin Firestonet rautiksessa myös. Kuluivat ehkä hitusen nopeasti, ja
urille ovat herkkiä.
Muutaman kerran sateella esim. liikenneympyrässä on yrittänyt perärinnalle muuten ihan ok.
Mutta hyvännäköisethän nuo ovat.

Taitaa tuo Corkyn firma tehdä melko suuren osan maailman kaikista uusio-mobiilirenkaista?
Ei taida vielä löytyä Hakkapeliittoja?