Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Esittelyt

Aloittaja Jack, 04 helmikuu 10, 13:48:32

« edellinen - seuraava »

Jack

Hei
Olen Jack. Olen sairastanut choppereita ja bobbereita jo vuodesta -82.  Joskus olen yrittänyt antaa aikaa jopa perheelleni mutta aina olen retkahtanut.
Harrikoista, noista saatanallisista päristimistä ja kankkulan kaivoista pääsin eroon joskus vuosikymmen sitten ankaran sisäisen taistelun jälkeen, mutta pahempaa oli luvassa. Hommasin Intiaanin, ja alhoni vain syveni. Alkoi esiintyä pussihousumaisuutta ja pöpilismiä.
Hetken luulin jo valoisampien aikojen koittaneen kunnes tuo sama riivaaja iski jälleen ja piti saada taas jotain mitä muilla ei ole, W-Bob. Siitä alkoi tieni yhä syvemmille vesille.
Olen sekakäyttäjä, ja ylpeä siitä.

Flatheads!!!

Jake

Jos mäkin..

Moro. Oon Jake varsinaissuomesta. Ihan noviisi harrikan parissa. Mukelosta saakka olen haaveillut pyörästä, mutta nyt vasta "40v.-kriisissä" tuli sopiva mahdollisuus ;D. Autojen kanssa olen puuhannu enemmän, viimeisimpänä omistuksessa oli 1963 Impala 2DHT 327. Pyöräkortin ajoin kyllä kuustoistasena, mutta sen jälkeen ei ole montaa kertaa prätkällä tullut ajeltua. Molemmat broidit on harrastaneet pyöriä jo kauemmin ja ehkäpä sekin helpotti 2-pyöräsiin siirtymistä.

Ammatin puolesta on tullu rakenneltua kaikennäköistä, mutta opeteltavaa on aina. Sen verran kumminkin luulottelen itselleni taitoa olevan, että isompaankin projektiin voi silmät ummessa heittäytyä.

Kiiski

Moi olen Kiiski!
Erityis piirteitä, pystyn olemaan erimieltä ja perustelemaan kantani,ainakin itselleni. Harrastanut näitä muiden ryssimiä vehkeitä vuodesta -86.Sitä ennen toimin pitkän matkan mopoilijana Monkeylläni. Korjaillut myös autoja. Omaan pakon omaisen tarpeen tuhlata kaikki rahani mekaanisesti epäilyttävään paskaan. Haluaisin pelastaa muut tältä kohtalolta. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

jakke

jakke

pirkanmaalta, työkseni metallihommia koittelen ja vähä niitä tulee harjoteltua näin harrastusmielessäkin.
tekniikasta en niin aina tahdo ymmärtää mutta tommonen metallin työstäminen kiehtoo. tosin kovin on alkutekiössään nämä harrastukset. ja niin tuore on tää hd homma että mopo on vielä kaupassa
muutaman päivän.
rautapää on järjestyksessään toinen moottoripyörä ja kortti on muutaman vuoden vanha, tästä hiljalleen eteenpäin... 28 on ikää notta kerkee tässä vielä harrasteleen.

täältä saattaa irrota tyhmiäkin kysymyksiä mutta kuka sitä ny kaiken tietää

-jakke

Taavi

Moi mä olen Taavi (oikeesti Markus, mutta salanimi tuntuu osuvalta). Mä olen aloittanut tän harrastuksen pääedellä ja ratatuohuissa. Sit hyvä ystäväni sai jotenkin mulle puhuttua riittävästi H-D maaimasta ja jotenkin vain siihen jäi kiinni. ensin aloin ostelemaan lehtiä jotka tiiviisti liittyivät tähän H-D maailmaan ja jotenkin vain tapahtui niin että taloon tuli Sportti Yamahan seuraksi. Eikä  sitten mennyt kauaa kun laitoin japanin tuotteen pois kokonaan. Rakentelua tullut harrastettua jonkin aikaa tosin enempi tuolla korkealle kiertävien neloskoneiden ja tekohengitettyjen (ahdettujen) vehkeiden parissa. Kovasti koitan kyseenalaistaa asioita varsinkin jos ne esitellään tyylillä "aina on tehty näin". Samaa harrastan myös leipätyöni parissa ja sielläkään minusta ei pidetä erityisesti. Vaimoni on myös jäänyt kiikkiin samaan harrastukseen, ehkä siksi ei tarvitse niin paljon perustella tallilla vietettyä aikaa..

jesse

näköjään sain provosoitua tällaisen osion  8)

olen jesse syntynyt-75
asustelen jyväskylän maalaiskunnassa vilskettä pitää kotona yllä neljä tenavaa 13koiraa :o
selkä ym. vaivaisena työkyvytön
musisoitua tulee basistina: http://www.nmb.fi/
kouluissa joskus lusmuillut: metalli, auto, laser ja levy
9vuotiaana oli ensimmäinen oma auto ja 10 vuotiaana mopo
vanhoja paskoja joita piti rassata että pääsi "leikkimään"
motocrossi imaisi ensin mekaanikon roolissa ja 15vuotiaana oli jo oma 500cc
piikin jälkeen katupyöränä aloitin kawasaki s2 350cc joka kyllä pisti nöyräksi  ::) ja pakotti perehtymään tekniikkaan tarkemmin ;D
välissä oli innostusta entisöintiin mz, jawa, cezeta, pannonia ja monia muita ja pahimmillaan taisi olla 28 vekotinta erivaiheisina projekteina...
viimeiset vuodet on mennyt wäinön rakentelussa ja sillä ajellessa...
jonka rakentelu ollut pirun hankalaa kun siihen ei mitään saanut valmiina ja nyt pitäisi siitä vielä eroonkin päästä...
ensimmäinen harley shoveli on ollut viimekesästä alkaen työn alla ja tarkoitus/yritys saada kevääksi liikenteeseen ;D
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

nicnac

Niko 24wee...pian 25 :o Koulut rupiaa pian olemaan päätöksessä ja tässä työelämää on harrastettu pian puolisen vuotta toisellä kädellä. Kakspyörääsiä on tullu harrastettua sen vähä mitä on pieneen ikään ehtiny. Kesän pyöränä ja talven työmaana toimii porsteri, mutta rossia ajetaan Yamahalla mielen virkistykseksi silloon kun vaan ehtii.

Motto vois olla vaikka "Onnistumisen elämykset laittaa jaksamaan!"

Raimo-Raato

Mjoro. Mä oon mä  ;D
A.K.A. Rambe

Make

Mä oon Markku ja ajan rautiksella kunnes on ympärillä arkku!
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

mjojal

Moro

Olen Mikko 31v, ja päänvaivana toimii Rautapää

akrapu

Pitäiskö munkin sitten... Minä olen Antti ja ikää on kertynyt 5 vuotta vaille 50. Olen kurvaillut uudemmilla ja vanhemmilla ameriikan malmikasoilla vuodesta 1993. Luonteeltani olen puritaani, enkä ole harrastanut muita merkkejä yhtä trumppaa lukuunottamatta... jaa oli mulla vuonna -82 Solifer SM (heh, heh).  Nykyinen ajopeli on nähtävillä oheisessa avattaressa. Myönnän, ettei ole itte tehty vaan Haminan chopper gurulta hankittu  8).
- akr

Jensen

Aattelin tehdä kuitenkin sen tänne höpinä palstalle? Meikä käyttää tuota Jensen nickiä mutta oikea nimi on Tomppa. Olen 42 vuotta ja mulla aika paha jakomielitauti. Olen sairauden vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä.
            Monesta paikkaa minut on suljettu pois vammojeni tähden. Minusta toisen sairaus ja sen vuoksi halveksiminen on vielä pahempaa kuin rasismi. Kukaan ei ole niin turvassa etteikö vois sairastua. Olen kuullut tuhat kertaa olevani pummi ja yhteiskunnan elätti. Tahtonut pilkka osua omaan nilkkaan näillä kiusaajilla ja vittuilijoilla. On nähty. Monta tyyppiä joilla oli kaikki. Hieno talo ja kaunis vaimo hieno auto ja työ. Meni kaikki ja kohta tyypit oli päihdeparantolassa tai mielisairaalassa ja velkasaneerauksessa. En ole viittinyt kuitenkaan koskaan mennä sanomaan että muistako että mitä taannoin mulle sanoit.? Minua on myös kehoitettu vetämään itseni hirteen monet kerrat. Helvetin herttaista.
             Meikä joutui jenkki foorumilla boikottiin. Niitten naiset alkoi vittuilla. Annoin takaisin ja minut heitettiin tylysti pihalle. No ei mulla kavereita sielä ollut. Viimeinen ikävä juttu oli tuo Harley foorum.. Jep? Boikotissa. Sama homma kuin kylillä aikoinaan 80 luvulla kun aloittelin isommalla pyörällä.. Niin kauan handu nousi kunnes nämää coolit muodikkaat naistenmies elvikset kuuli että meikä on se sepän vammanen poika niin eipä tassu enää noussut.
            Yksinkertaisesti Harley Davidsonista on tullut  paremman väen juttu ja meikä ei anna mitenkään nostetta merkille.. Vähemmän cool kotona vielä asustava sairalloinen peräkammaripoika. :-X No eipä mulla sieläkään ystäviä ollut että samapa tuolle.. Tosin sielä oli hyvä myydään osasto ja sai ylimääräistä roinaansa myytyä.
              En ole vihassa mutta luin eilen yhtä juttua joissa puhuttiin suvaitsevaisista Harley clubilaisista.. Hevon paskat sanon minä.
                Netissä on niin helppo vittuilla ja Harri foorumilla ne alko urputtaa ja sanoin että täältä Pellosta minut löytää ja jos on asiaa niin mielellään face to face.. Sama homma kuin kylillä.. Takaapäin päälle tullaan tai porukalla. Ne kitisi ja valitti modelle. Hyvä että on tämä finn bikers. Toivottavasti täällä saa olla olla rauhassa ja ei tarvi vittuiluja niellä. Hyvältä vaikuttaa tähän asti. Meikäkin pysyttelee pyörissä ja niiden rakentamisessa.. Tämä pieni poikkeama sallitaneen. Jos ei niin mode voi poistaa. Täälä voi saada jopa hyviä neuvoja vittuilujen sijaan. :)  Niitä kyllä tarvitaan kun Rautapään konetta alan duunata. Ei sielä Harley foorumilla muut kuin Smuige paljon mitää tiedäkkään ja keskustelevat vain joutavanpäiväisistä asioista.

Tuusulan T-Bone

Rakenna sie Jensen Hondster-projekti valmiiksi, pidä lippu korkealla ja korkki kiinni. :)

Jos sallit, niin sen verran saarnaa netiketistä, että toisten foorumien arvostelu ei kuulu tapoihin. Ymmärrän hyvin fiiliksesi, mutta koetetaan keskittyä täällä itse asiaan. Eikö?
Long John Stroker