Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

DL 750 kansipahvit?

Aloittaja MKK, 14 toukokuu 12, 20:47:27

« edellinen - seuraava »

MKK

Non nih, mistähän vois oikeen uusia ostella. Noiden vanhojen rotan syömien tilalle :)
Wla:n ei ainakaan käy, niitä mulla olis ollukkin. ja JW. Boon kuvasto ei tunne???

Jack

rotansyömistä malli ja leikkautat vesi/laserleikkaamossa kuparista.

Tai askartelet itse siitä kuparista. Tarvitaan kuparia, piirtokynä, lehtisaha ja pora oikeankokoisella terän kera.
Flatheads!!!

MKK

Ajattelin ensin helpomman kautta :). Toki jo lapsena niitä kuparista koitettiin "menestyksekkäästi" ite värkätä. Blöijäyksen ja kuparispray kylvyn jälkeen, nousee öljyä ärsyttävästi mutterien juureen.
Kannenkin muistin lasin päällä hieroo suoraks.
Taikka sitte antaa olla vaan... on sitä öljyä muutenkin siellä täällä hukkaavassa pyörässä.

Jack

ja onhan pytyn dekkitaso suora?  Eikä siihen kupariseen mitään mömmöjä. edes kuparispreitä.

Ootko vetäny kannen momenttiin? Inkkarin kannet pitäsi vetää sellaseen momenttiin, että multa menee joka kerta pupu pöksyyn. Mites jälkikiristys?
Flatheads!!!

MKK

Pupu pöksyyn momentti täälläkin :(.
Vuoto on oikeesti pieni, mut, mut... Toinen pahvi on oikeesti jo matkansa päässä (se vuotava).
Olikos mahdollista, ettei kuulusi pahvia lainkaan. Kuten KH-sporassa??
Ja jos ei helpolla löydy, kait se on uuden valmistamista taas koitettava. Pylväsporakone, vaneerinpaloja ja kuparilevyä. Ja hyvät hanskat ja vinkat ;D

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Jack - 14 toukokuu 12, 21:13:37...Eikä siihen kupariseen mitään mömmöjä. edes kuparispreitä...

On kuparisprayta ja sitten on VHT Copper Gasket Cement - jälkimmäinen on erinomainen lisä kuparitiivisteen kanssa käytettäväksi, edellistä voi pistää lähinnä auton pyöränpultteihin.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

erakko

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Jack

Olen edelleen parinkymmenen vuoden kuparipahvien käytön jälkeen sitä mieltä, ettei kuparitiivisteen kanssa tarvitse käyttää mitään mäskejä, jos tiivistepinnat on kondiksessa.

Huomioitavaa on, että kuparitiivisteen kanssa saa tiivistepinta olla krouvimpi kuin normitiivisteellä kasattaessa.
Flatheads!!!

Hessu

Miten ihmeessä lättäpään kannentiivisteen välistä voi tulla öljyä?
Mikä se sellanen lätyskä on, missä öljyt kiertää kannessa?

MKK

Nii,i. Se on visiin väljä sitte... :-X

MKK

Ehjenpi käytetty löytyny. Ja kasassa taas. (Copper gasketin kera edelleen).
Kilpa-autoissa ko. liimaa käytettiin normi tiivisteenkin kans, jo 20 vuotta sitte. Ja suomen ainoossa moottoritehtaassa laitettiin "Hylomarin sinistä" tasotiivistettä. Muistaakseni pahvin molemminpuolin??