Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

TSM modulin ohitus

Aloittaja Jason, 21 toukokuu 16, 10:14:46

« edellinen - seuraava »

Jason

Olisko jollain tietoa voiko 2006 streetbobin TSM-modulin ohittaa jollain keinolla? Osa johdoista on vilkuille ja kolme taitaa olla kytköksissä ESM boxiin, jos noista kolmesta irroittaa yhdenkin johdon niin pyörä ei käynnisty.

SanttuS

Ei ole faktaa, mutta vahva arvaus on, että ei onnistu. Taitaa dataväylän infoa kulkea boksin kautta ja jos boksi puuttuu, ei kompuutteri suostu käynnistämään pyörää.
Ainakaan mun 2002 mallissa ei onnistunut, vaikka mulla vielä vanhempi dataformaatti. Käynnistyi kyllä, mutta ei pysy käynnissä. Tietokone sammuttaa koneen.

Miksi haluat poistaa TSM:n?
Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

Jason

Jotain häikkää ko boxissa, mopo sammuu jokaisessa suuremmassa täräyksessä ajon aikana.  Sitten kun käynnistää niin ei käy hetkeen kunnolla, vaan paukkuu ja poksuu putkissa.

SanttuS

Voit tietysti kokeilla kokonaan toisella modulilla.
Onko sulla TSM, vai TSSM / HFSM?
TSM voidaan vaihtaa helposti, mutta noissa kahdessa muussa joutuu tekemään jonkinlaisen "naittamisoperaation".

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten päädyit epäilemään TSM:n olevan mahdollisesti rikki?
Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

Jason

Eiköhän toi ole TSM kun ei ole hälyttimiä tuossa keksinnössä. En oikein enää muuta vikaa keksi, kun kaikki johtoliitokset ja muut sähköhilppeet on käyty läpi.

SanttuS

Ei osaa kyllä auttaa.
Minäkin olisin ensimmäisenä syyttänyt löysää sähköliitosta, tai rispaantunutta kaapelia joka lyö maihin.
Eihän tuolla TSM:ssä ole sisällä kuin vilkkujen ohjaus ja kallistusanturi. Kallistusanturi tietty katkaisee sytkän ja bensapumpun pyörän kaatuessa ( tai kallistuessa yli 55° ? ).
Kaippa toi moduli voi hajota muutenkin kuin kärähtämällä?

SanttuS

Eihän tossa mallissa ole seisontatuelle mitään anturia?

Jason

Mun käsittääkseni anturi on juuri tuossa kyseisessä boxissa.