Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Cv keihin Rautapäähän

Aloittaja Pietari, 05 heinäkuu 11, 17:36:14

« edellinen - seuraava »

flhx

Lainaus käyttäjältä: KariFS - 16 heinäkuu 19, 17:35:58
EDIT: kopioin linkit (ja osan tekstiä) nyt toiselta foorumilta. Josko kuvat nyt näkyisivät ???


Kas, FXR tankki rautiksessa. Harvemmin nahty.

Tuo orgis evon putsarihan on aika tukkoinen, kun nayttaa olevan viela orgis pohjalevykin.

Ite en kovin paljon kevennysreikia kiinnikkeisiin porailis, meinaan rautiksen vatkauksessa saattaa alkaa murtumaan aika herkasti. Ite hitsaisin viela kolmiopalat noihin taitettuihin kohtiin jaykkariks. Ehka, mina mitaan mistaan ymmarra.

Ite just asentelin FXR:n CVta kun joku oli paattany vaihtaa siihen melko paskan lappamallin Screaming Eagle version. (Sen saa halvalla, 10 taalaa, jos haet taalta). Vaijerit ei sopinu, tilasin just duunista uudet. Sitten kun saan ne ni asennus jatkuu, oli 35c lampoa, tallissa kai lahelle 40c. Ens vkl sentaan vaijereita (toivottavasti) asentaessa viileempaa, luvattu vaan 34c.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

KariFS

#31
Joo, tankkia hieman jo kritisoitiinkin(?) tuolla ”haukkumis-threadissa” ;D

Täähän on ”tehdas-kustom” eli XLS Roadster. Ne tulivat tuollaisella tankilla jo tehtaalta vuosina 83-85. Huomaa konsoli jossa on iiiiso jenkakello vs FXR:n pikkuruinen bensamittari :D Tää mun yksilö on ainoa tuon värinen jonka olen nähnyt (kuvissakaan), brosyyrin kuvassa ja melkein kaikissa mainoksissa on sini-harmaa pyörä ja toiseksi värivaihtoehdoksi mainitaan musta. Tuo siipilogo on sama kuin 1982 FLH:ssa, ei kovin monessa muussa mallissa nähty eli oman fillarini kuosi on ”epätyypillinen”, enkä ole samanväristä FXR:ääkään löytänyt. Työn jälki on kuitenkin hyvää tehdastasoa straippauksineen, joten pistää ihmettelemään onko tuo alkuperäinen vai ei. Oli miten oli, tuollaisena sen ajattelin pitää. Mahtuu sinne ainakin puolitoista gallonaa enemmän evästä, ei tarvi ihan joka asemalla pysähtyä ;)

Mutta juu, takaisin kaasuttimiin :)

Niin ne raudat... voi olla parempi tosiaan jättää ne ilman reikiä. Yritin tehdä mutkat ”isolla ärrällä” eli välttää liian teräviä taitoksia. Ihan hutturautaa nuo ovat, oli ainakin aika helppo porata ja taivutella ruustukilla ja vasaralla. Tuohon taaempaan laitan varmaankin ryypyn nupille jonkun lipareen alumiinista. Etummaiseen rautaan voisi miettiä kiinnikkeen jollekin irroitettavassa ilmanohjaimelle. Kaverilla on knuckle jossa on kaasutin myös tuolla lailla viimassa eikä pyttyjen välissä, ja jäätymistä tapahtuu koleankosteilla syyskeleillä. Siis koko kaasutin on ulkopuolelta huurussa.

Putsari on tosiaan tukkoinen varmaan melurajojen takia. Meinasin sitä hieman avartaa, vaikka pystytukirautaan teinkin mutkat noiden imuputkien väistämiseksi. Mutta ainakin tuon sisällä olevan U-muodon voisi varmaan reijittää, jolloin ilma menisi imuputkista suoraan kohti filtteriä. Ja ehkä jopa satsaan semmoiseen vapaammin hengittävään, pestävään elementtiin. Ellei sitten osu kiljukotkan tehoputsari halvalla kohdalle  :)
1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.

Silli

Jaahans.
Suutinsäädöt on nyt vissiin aikalailla kohdillaan.
Suuttimet nyt siis 55/190.
Ja tänään iskikin sitten uusi harmi. 0-60 kone käy kuin kello. 80:n tietämissä alkaa pätkiminen. Vähän kaasun asennosta riippuen joko aivastaa kaasariin tai sitten röpöttää muuten vain. Ihan uusi oire, josta epäilen ettei liity enää kaasariin.
Keskipakosäätäjän jouset? Kenties sytkä siirtynyt?
Ääh.
Järki on lopultakin vain tunne siitä että on itse oikeassa.

Silli

Ja niinhän se oli. Toinen keskipakosäätäjän jousi poikki.
Taas mennään.
Järki on lopultakin vain tunne siitä että on itse oikeassa.

Silli

Paitti että Rauno päätti sitten ampua kaasarin irti. Onneksi ihan kotipihalla.
Kiinnikerauta poikki, joten takaisin suunnittelupöydän ääreen...
Järki on lopultakin vain tunne siitä että on itse oikeassa.