Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

3D-tulostettu prätkä

Aloittaja shoveltimppa, 10 joulukuu 18, 19:04:14

« edellinen - seuraava »

Motomatti

Puuttumatta tuotteeseen niin kommentit pääosin kielteisiä. Siinä suhteessa Suomi olisi hyvä referenssi: jos täällä saa tuotteensa hyväksytyksi niin ainoa uhka on että Suomessa hyväksytty ei sitten muualla kelpaakaan.

JKKo

883/1200/turbo

Greasemonkey jake

vanhaan hyvään aikaan, kun moottoripolkupyörästä jotain hajosi tienpäällä, niin käveltiin lähimpään taloon ja kysyttiin "saako soittaa"... tulevaisuudessa kävellään lähimpään taloon ja kysytään "voinko tulostaa 3d printterillä varaosan?"...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

Motomatti

On käynyt myös niin että ajoneuvo hajonnut ja lähimpään maataloon on kuljettu ihmisvoimin niin näppärä isäntä on tehnyt remontin suitsait. Itse olen saanut satunnaisesta maatalosta lainaksi hitsauskoneen ja konehallissa muutkin vehkeet. Näistä on jo vuosikymmenet aikaa. Enää en ole aikoihin tarvinnut minkäänlaista apua mistään. Ajanut vain.

Paitsi yksi juttu jostain viiden vuoden takaa. Sivuseisontatuki putosi matkalle. Perillä tarvitsin henkilöä joka piti pyörää pystyssä kun nousin päältä pois. Kiitos siitä. Nyt on kunto jo parempi.

Noin yleisesti ottaen maaseudulla tapaa mukavaa väkeä ja apua saa. Ei kannata ujostella.

Greasemonkey jake

nyt tämä lähtee aiheesta, mutta silti... itse asuin maaseudulla, kunnes tuli kuntaliitos ja nyt olen "cityboy"... mutta asiaan... ajoimme tässä männä vuonna lappeenrannasta näätämöön moottoripolkupyörillä... eihän tässä ole mitään ihmeellista, MUTTA... jätimme kännykkämme kotiin... ei ollut tukea ja turvaa puhelinsoiton päässä... ei voinut äidille soittaa... tämä oli todellista vapautta... sillä "älypuhelin" on tänäpäivänä vankila, nilkkapanta... kuka tahansa saa sinut "kiinni"... mutta ei meitä...itse kunnioitan ajokaveriani suuresti, sillä hän on toimitusjohtaja... itse olen pelkkä rasvari, jota koittaa kiinni saada lähinnä ulosottomies... mutta se tunne, kun olet vapaa... kun tiedät että sinulle ei soiteta, että nyt se ja se ei toimi... vapaus oranvanpyörästä... upea tunne... ja suosittelen kaikille...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

Motomatti

Tavoittamattomuudesta: Mökillä on katve. Myös puhelimen laittaminen lentotilaan tai sulkeminen kokonaan aiheuttaa katveen. Vaikka tätä kirjoittaessani olen isohkon kaupungin rajojen sisällä niin puhelin on pois päältä. Kohta myös tämä tietokonekin sillä en usko sitä tarvitsevani lähiaikoina.

JKKo

Jätän ”älypuhelimen” liki poikkeuksetta vekes reissusta. Tai enintään laitan kassin pohjalle varuilta jeesusteipin kanssa jotta voin rakentaa navigoinnin kun Garmin tai Tomtom sekoaa. Ajoreissuissa puhelimenani on netitön perusluuri ihan vaan siksi päällä että jos sattuu jotakin niin löytävät.
883/1200/turbo