Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

EVO 1319 ?

Aloittaja janne63, 23 maaliskuu 10, 20:48:35

« edellinen - seuraava »

janne63

Mikäs tää EVO 1319 kone oikein on  ::)
Oma -85 on Sakun papereissa  1319 koneella ja näyttää olevan  vanhoja EVOja samalla koolla Saksanmaalla myytävänä ? Eikös ne kaikki ole 1340 koneella ?

Kokkonen

Veikkaan laskuvirhettä jossain sakujen virastossa ja sitten arkistossa, josta tiedot on aikanaan tulleet...voi olla osavaltiokohtainen. 1319 cc tulee esim siitä jos käyttää porauksena 88,2 mm eikä 88,8.
Tämä oli sitten vaan mun arvaus ei muuta.  8)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Jasu

Miten mulla on mielessä sellanen että tuolla Saksojen maalla olis laskettu kuutioita jotenkin eri tavalla kuin yleisesti ja siten saatu hitusen pienempiä tuloksia..? Kun Rättäristäkin ovat Germaanit saaneet aikaan 597cc kun se muualla on 602cc...

shoveltimppa

Mulla on Saksasta tuotu shoveli, jonka rekisteriotteessa moottorin kooksi on merkitty 1319 ja kone on kyllä takuuvarmasti 1340 cc. Eli veikkaisin tuota Kokkosen arvausta jossain virastossa tehdystä virheestä. Mikä tietysti saksalaisinsinöörin kohdalla tuntuu mahdottomalta  ;D

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: Jasu - 24 maaliskuu 10, 01:33:58
Miten mulla on mielessä sellanen että tuolla Saksojen maalla olis laskettu kuutioita jotenkin eri tavalla kuin yleisesti ja siten saatu hitusen pienempiä tuloksia..? Kun Rättäristäkin ovat Germaanit saaneet aikaan 597cc kun se muualla on 602cc...

Oliskos saksalainen pii sitten ollut viraston koneessa jotain muuta kuin 3,14... :)
Täytyy yrittää kaivella, jos joku oikeakin selitys löytyis.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W