Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

ohjauksen laakeri kupit

Aloittaja prätgäng, 09 huhtikuu 17, 15:09:25

« edellinen - seuraava »

prätgäng

Tuli laitettua jousiperä shoveliin fat bubban +8 keula ja emäputken kulma muutettiin ,että saatiin jätöksi 8cm .Ajoltaan pyörä liian kevyt?ehkä jättöä olis voinut olla enempikin.paljonko kolmen tai viiden asteen laakerikupit vaikuttaa jättöön?Ei viittis enää ruveta rälläköimään auki?

etelahelsinki

Jou
Emäputken kulma lisää jättöä...
Ja mikä on Fät bubban keula?
Onko asteita T-kappaleessa?
Tämäkö?
http://mildandwild.com.au/online-e-store/wideglide-conversions-suspension/front-fork-fat-bubba-8-in-fxst.html
Jos jättöä n.8cm, niin lähellä ollaan.

Ainut tapa todeta virityksen onnistuminen on ajaa n. 130km/h nopeutta valtatietä.
Jos menee luotisuoraan niin OK, jos rauhaton/kiemurtelee HYLÄTTY.
3 asteen laakerikupit saattaa pelastaa.

Ile

prätgäng

just toi keula 3 asteiset t-kappaleet.Ongelma lähinnä pienissä nopeuksissa,Mutta kun vetelee 80-100 km/h niin kohtalainen,Mutta silloinkin mun mielestä liian kevyt.Jos ajelee yhdellä kädellä niin ajaminen tuntuu vaikealta ja liian herkältä?Uskoisin että ei olla kuitenkaan kaukana oikeasta jätöstä.

Spöke

Tuo jättö on aika lähellä mun kopterin jättöä. Herkkä sekin on, mutta rauhoittuu, mitä kovempaa vetää. Pituus (av 241) rauhoittaa. Sulla varmaan toimis parhaiten 10-11 cm jättö. Laita kolmen asteen kupit, mikäli rungon asento sen sallii. Sanottakoon vielä, että aika nopeasti herkkään ohjaukseenkin tottuu. Mut ei tuollaisilla jätöillä ilman käsiä ajeta.
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

prätgäng

Jep oottelinkin Spöken kommettia.Ei muuta kun "kuppi" kauppaan.

Tuusulan T-Bone

Kolme astetta lisää emäputkeen edellyttää melko todennäköisesti myös keulaan lisää pituutta heti muuten ei aukene naisen peti.
Long John Stroker

Spöke

Joo, sillä mä kirjoitinkin, et mikäli rungon asento sen sallii. Suattaapi kyntää.
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Kiwi

Vielä on aikaa ottaa rälläkkä käteen...

prätgäng

runko on kyllä selvästi etupäästä korkea.varaa on kyllä laskea.

etelahelsinki

Jeh
Tietämättä pyörän ulkonäköä, on parit keinot.
Eturenkaan vaihtaminen isompaan ulkomittaan, esim 16"->21" jättö lisääntyy parisen senttiä.
Takaosan tiputtaminen lyhyemmillä iskareilla, jättö lisääntyy noin sentin tai kaksi.

Ile

prätgäng

Takapää jo tiputettiin ja vaihdettiin jäykemmät iskarit. Tuli paljon napakampi ja ajettavuus parani. Sen takia pyörä on nyt etupää korkeammalle. Luulen että 3 asteen kupeilla palautuu aika suoraksi.