Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Mikuni HSR42 ei palaudu normaalisti tyhjäkäynnille

Aloittaja hamppi, 08 toukokuu 16, 00:00:45

« edellinen - seuraava »

hamppi

Mikuni HSR42 jää ajossa ja paikallaan kaasuttettaessa noin 1500rpm, josta palautuu hitaasti tyhjäkäynnille.
Kun kaasua "räväyttää" kierrokset laskevat heti tyhjäkäynnille.

-Imuvuotoja ei ole.
-Kaasukahvassa pieni vapaaliike.
-Vaijerit rasvattu ja liikkuvat hyvin.
-Vaijerit kulkevat hyvää reittiä, ei kireitä mutkia.
-Luisti liikkuu hyvin.
-Kaasutin toimii muuten hyvin, ei ryi tai pauku.
-Kaasutin putsattu.

Pyörä on -88 Sportster XLH1200

Mistä lähden hakemaan vikaa?

kkuula

Eikait siinä muuta voine olla kuin luisti ei palaudu ilman vauhtia?

Omaan mikuniin olen miettinyt palautusvaijerin asentamista. kahvaan ja kaasuttimeen se kävisi heittämällä. Tuommonen vanhahko hieman kulahtanut luistikaasutin saattaa olla muutoin hieman riskaabeli.
Sportster vm.87 Vantaa

Urho K.

Panheads MC

Jack

mun vanha Dellorto tekee samaa yhdellä jousella, mulla on siellä kaks rallimallin jousto = melko jäykkä. Ei auta edes sliidin vaihto.
Flatheads!!!

hamppi

Näytti olevan tiukimmalla säädöllä palautinjousi ja näyttää tosiaan pieneltä kaasulta palautuvan hiukan laiskasti luisti.. Mahtaa jousi olla aikojen saatossa kuoleentunut, täytyy hommata ja kokeilla josko vaiva paranisi

Urho K.

Mulla jousi keskimmäisessä, vähän samaa ongelmaa. Ei voi tiukimpaan laittaa kun tulee sisäkaasukahvalla pirun jäykkä.
Mulla kylläkin HS40.
Panheads MC

hamppi

Eipä ollut palautusjousesta kiinni tämä, luulen että luisti itsessään takertelee jostain syystä. Täytyy ottaa auki ja putsata, jos vaikka auttais.

hamppi

Vika löytyi!

Luistin linkun kiinnitysruuvi (jolla linkku kiinnittyy akseliin, jota kaasuvaijeri kiertää) oli löysällä. Tästä syystä luisti pääsi liikkumaan ylös-alas -suunnassa ja kaasu jäi päälle miten sattui.