Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pannun enskasta

Aloittaja peacemakermichael, 31 toukokuu 16, 19:50:09

« edellinen - seuraava »

peacemakermichael

Moro kaikille!

Kesä etenee ja Pannu rupeis valmistumaan siinä määrin että ens viikonloppuna laitan sen käyntikuntoon. Mulla vaan ei oo siihen enskaa muutaku ketjulla, josta seuraa pari kysymystä.

Kah, Pannu on siis -55 eli kampiakselin pää jo boorilla. Siihen sopivat enskan hilut on, ja vanhemman malliset pelliset "timanttikopat". Nyt jos kasailen tuon enskan kuten kuuluu niin eipä tuo kampuran pään murkula sinne koppaan sovi, sisäkopan ja ulkokopan väliin jää n. 2cm rako ja silloin ollaan etukopalla jo ihan romppeissa kiinni.

Noi kopat on jotku Taiwaalliset mutta en siitäkään huolimatta halua mennä jyrsimään niitä auki. Kuinkas tuo kampuran pään ratasasetelma menis ku heittäis sen jousen sieltä sinne lepikkoon ja lyhentelis sitä pään mutteria ja osia et sais sen mahtumaan sinne sisään kiinteänä? En pääse edes pähkäileen asiaa näin niinku fyysisesti, kun pyörä on Etelä-Pohjanmaalla ja oon viikot Tampereella. Jos sais näin viikolla jotain tolkkua kuinka tuon toteuttais niin jäis sitten viikonlopulle aikaa vain kasaamiseen  :)
'65 pan, '70 xlch

Jack

hommaat kiinteen rattaan eteen
Flatheads!!!

Spöke

Säästä rattaan hinta ja tällää 1 1/2" beltti. Ketju pellikopassa tarkoittaa öljynpaskaa jokapuolella.
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Lyytinen

Mulla olisi käyttämätön 24 hampainen kiinteä ratas, en laittanutkaan itse. Shoveliin, mutta minun järjen mukaan käy 55 -> panheadiin?

peacemakermichael

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 31 toukokuu 16, 22:30:13
Säästä rattaan hinta ja tällää 1 1/2" beltti. Ketju pellikopassa tarkoittaa öljynpaskaa jokapuolella.
-Spöke

Joo, kun joku myis mulle sellasen setin. Yheltä tutulta piti jäädä ylimääräiseks mutta ei jäänytkään ja täs lähellä yks olis myyny jos olisin muutama viikko sitten voinut hakea.. Mutta ei, opiskelijalla ei aina oo varaa pannun enskoihin ja nyt ei sit oo paljoa vaihtoehtoja ku toi ketju, höh  :-[

Tarjotkaa tollasta 1 1/2" enskaa jos on ylimääräisenä edukkaasti, muutoin joutuu tosiaanki leikkimään sen korkkinauhan ja ketjun kans
'65 pan, '70 xlch

Puunaama

Tai hommaat 55> kuuluvan "lehmänkieli"-kopan,mahtuu compensating sprocket-romutkin sisään.
Tikkurilan Talli since 1991

6PPC

Lainaus käyttäjältä: peacemakermichael - 31 toukokuu 16, 23:51:29
-Spöke

Joo, kun joku myis mulle sellasen setin. Yheltä tutulta piti jäädä ylimääräiseks mutta ei jäänytkään ja täs lähellä yks olis myyny jos olisin muutama viikko sitten voinut hakea.. Mutta ei, opiskelijalla ei aina oo varaa pannun enskoihin ja nyt ei sit oo paljoa vaihtoehtoja ku toi ketju, höh  :-[

Tarjotkaa tollasta 1 1/2" enskaa jos on ylimääräisenä edukkaasti, muutoin joutuu tosiaanki leikkimään sen korkkinauhan ja ketjun kans

Multa saat hihnapyörät 20e:lla  eivät ole tosin uutta vastaavat. 

peacemakermichael

Lainaus käyttäjältä: 6PPC - 08 kesäkuu 16, 11:01:33
Lainaus käyttäjältä: peacemakermichael - 31 toukokuu 16, 23:51:29
-Spöke

Multa saat hihnapyörät 20e:lla  eivät ole tosin uutta vastaavat. 

6PPC, otan ne! Laita mulle jonkinnäköistä kuvaa 0440819500 vaikka whatsappiin jos sulla on
'65 pan, '70 xlch