Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jumalauta Raimo!

Aloittaja Kiiski, 01 kesäkuu 11, 21:42:33

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Olis pitäny lopettaa Öölarin ruuvaus öljytankin Nos coverin kiinnityksen jälkeen, kun oli hyvä mieli ja harvinainen onnistumisen elämys. Mutta ei, piti ruveta parantelee vielä kytkintä jollain helvetin Tamerilla nyt luistaa ja ei irrota vaikka säätäis ja hahmottelis kuinka vitusti. Eli se Tameri ei toimi 65-69 pää-akselin kanssa, kun kytkin puikko ei tule riittävästi kytkimenmutterista läpi. Että tällänen havainto tällä kertaa, kun ensin on purkanut pakoputket, akkukotelon,astinlaudat, kiksikopan, ensiovedon ja pari koveria ja putkien syndiä. Joo olen kokeillut 70 ylöspäin puikkoa on niin pitkä että osuu paineasetelmaan ilman säätöruuvia, tosin en Vitun Tamerin kanssa. ;D

Spöke

Mull on -59 pansovelissa  juurikin -65-69 loota ja enska. Toissavuonna laitoin  vitun Tamerin  ;D siihen, ja toimii niinku pitää. Pitkäaikanen se ei tuu olemaan, siitä alulevystä, joka pujotellaan piikkisian päälle on jo nyt reiät purseilla ja soikeena. Mut siis toimii. Mä en oikein hiffaa, ei se keskimutteria tuo ylöspäin, kuin sen pari milliä, mitä se aluklimpin pohja on paksu. Miinus mutterin lukitusprikka, joka on jätettävä veks?
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Kiiski

Vaikeeta munkin hiffaa et mikä mättää. Paineasetelma tulee ulospäin sen yhden teräslevyn verran myös.

Luulin että painelaakeri olis porsinu ,kun oireet oli niin sekavat tai että keskitappi olis porannu ittensä painelaakerista läpi(sama asia). Mutta ei, keskitappi ja laakeri uuden veroisia.Ainoa mitä en ole vielä tarkistanut on se haarukka mikä painaa painelaakeria jos haljennu tai jotain ja luovuttaa painon alla, mutta aika kaukaa haettu näyttää ihan toimivalta paikallaan ollessaan. Tamer sucks sanon minä.

Spöke

No on se hyvä, et joku imee, jos Miss Tamer imee. Jalkakyykällä pärjää ilman Tameriakin.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Kiiski

Ei se puikko ollutkaan mutterin sisällä. Käsitä tosta Tamerista mitään. Ramjetti paikalleen ja tameri helvettiin ja nyt toimii niinku kuuluukin. Myydään lähes uudenveroinen tamer eniten tarvitsevalle. Tamer SUCKS. ;D

Jack

ramjetti ja big fix rulettaa.
Flatheads!!!

Raimo-Raato

En mä vaan tiedä, mä oon vaan töissä täällä.  ;D
A.K.A. Rambe

Urho K.

Mikähän ny mättää? Pannu kysymyksessä ja tukilaakeriton loota.
Toissa talvena laitoin tamerin ja pelannu oikeinkin hyvin. Nyt tuli aika päivittää vanha  3" ensiöveto samanmoiseen bdl:n satsiin.
Ongelma on että se että kytkin ei irrota kunnolla, oon purkanu ja kasannu mitaten tamerin välykset kohilleen, jouset säädetty yms. perusjutut.
Ainoa asia mikä ittee ihmetyttää on että kytkinrumpu ei nappaa akselin kartiolle kiinni niinkun pitäis. Aina kun ottaa mutterin irti tulee koko paska käsiin. Voisko se sovitus vaikuttaa niin että setti ei pyöri suorassa tai jotain.
Niin Ja pääakseli on uus mutta ajettu vanhalla tai siis samalla sialla ongelmitta. Sika on siis sama mikä ennekin. oisko kiila sitte vituillan ettei kumminkaan sika menis pohjaan saakka ja vimpottais niin ettei kytkin pelaa? Silmämääräisesti ei kuitenkaan heitä.
Epäilin että beltti ois liian tiukalla, löysäsin reilusti ja ei apua. Pitäiskö löysätä vielä lisää?

Lisäyksenä vielä, vaihdoin setin mukana tulleet pitkät laakerit. Samallaiset oli ennenkin.
Panheads MC

Urho K.

Problem solved!
Jostain syystä ei sika ollut kunnolla akselilla. Paritin hiomatahnalla ja madalsin vähän kiilaa.
Panheads MC