Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

FMVSS tarra

Aloittaja rampo63, 07 helmikuu 18, 17:31:21

« edellinen - seuraava »

rampo63

Miten toimin moisen kanssa,,,ei irtoo tietty millään ehjänä ja tarttis maalarille kötöstys viedä.Mutta ei ny saatana tuommoosta kehtais teipata ja jättää saatanan rispaantunu tarra törröttämään uuden maalin seasta.

Greasemonkey jake

"toffeelaikka" auttaa...
http://www.motonet.fi/fi/tuote/781729/Tarranpoistolaikka-Toffeelaikka-88x15mm
itse poistin bulusesta tuon ja kukaan ei sen perään kysellyt... edes ratsioissa...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

rampo63

Lainaus käyttäjältä: Greasemonkey jake - 07 helmikuu 18, 17:46:20
"toffeelaikka" auttaa...
http://www.motonet.fi/fi/tuote/781729/Tarranpoistolaikka-Toffeelaikka-88x15mm
itse poistin bulusesta tuon ja kukaan ei sen perään kysellyt... edes ratsioissa...

Sori olipas paska kysymyksen muotoilu,,, irti mä sen tietty saan,,,mutta kysymys koskee et tartteeko tuo olla olemassa muutoskatsastuksen yhteydessä niinku väittävät,joten miten ehjänä irti ??

Tuusulan T-Bone

Se tarra on sama kuin EU-terminologiassa valmistajan kilpi. Semmoinen pitää olla. Sille on itse asiassa vaatimus, että se ei saa lähteä ehjänä irti...

Jos se menee rikki, sen saa tehdä itse uuden, mutta siinä lukevia tietoja ei kuitenkaan saa muuttaa. Tee joku siisti messinkilätkä tilalle?
Long John Stroker

rampo63

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 08 helmikuu 18, 08:48:44
Se tarra on sama kuin EU-terminologiassa valmistajan kilpi. Semmoinen pitää olla. Sille on itse asiassa vaatimus, että se ei saa lähteä ehjänä irti...

Jos se menee rikki, sen saa tehdä itse uuden, mutta siinä lukevia tietoja ei kuitenkaan saa muuttaa. Tee joku siisti messinkilätkä tilalle?
No perkule hyvä et sen saa itte korvata Dänx.

kup

Itselläni kyseinen tarra hukassa ja tarvitisin tilalle uuden. Ongelma on se, ettei vanhasta tarrasta ole jäljellä tietoa muutakuin vin numerosta. Osaisiko joku kertoa, mitä muuta tuommosesta  1997 883 Sportsterin tarrasta pitäisi löytyä?