Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

evo sportin alakerta

Aloittaja Mäkki, 18 heinäkuu 15, 18:14:52

« edellinen - seuraava »

Mäkki

Valaiskaa hieman tyhmää...
Mitä eroa on 883cc ja 1200cc evo sportin moteissa? Onko tuossa tehtaan 1200 kestävämpi alakerta?
Nimimerkillä ensimmäinen evo sportti -96 haettu tänään talliin

ma^ko

Poraus, männät ja kannet.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

twinspeed

Alakerta on sama.

En tiedä onko kenelläkään täällä aktiivisesti kirjoittavalla big borea, vai ollakin. Hemulilla oli Buell, jossa on/oli 90 kuutiotuumainen big bore kitti. Japella taas on stroker 89, josta on hyvä ketju...

Yli 1250 kuutiota jos haluaa, niin joutuu kairaamaan lohkojen reikiä isommiksi. Eli on jokseenkin paljon kovempi homma. Tietysti voimaa on mahdollista saada ulos enemmän ja matalammilla kierroksilla. Siinä kohtaa, kun lohkot on levällään (& jos lompakossa on painetta), niin voi valita, että laittaako strokerin vai big boren, vai ehkä jopa molemmat ;D

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

jape

Vois kai sanoo että mulla on BB/Stroker, ku poraus 3 5/8 isku 4 5/16.

twinspeed

Lainaus käyttäjältä: jape - 19 heinäkuu 15, 08:22:41
Vois kai sanoo että mulla on BB/Stroker, ku poraus 3 5/8 isku 4 5/16.

Joo, näin on tietysti... Vähän hatara toi oma yläkerta, olis pitäny muistaa.


Jos haluaa osviittaa alkuperäisen alakerran kestävyydestä, että mitä se voi parhaimmillaan kestää, niin tuubista voi katsoa semmosen hepun, kun RedlineDR1200 edesottamuksia. Sillä on vakioalakerta, eikä kuulemma ole avattu kertaakan, ja kone on kestänyt tosi kovaa rääkkiä ainakin vuodesta 2012 (viimeset pätkät on ajettu tässä kesällä 2015). En tiedä, koska on palikat laitettu, mutta tosiaan postukset alko jossain 2012. Tyyppi sanoo ajavansa jokapäivästä ajoa ja sitten dragracingiä. 
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."