Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Vm.80 rautiainen...

Aloittaja Raaseri, 23 tammikuu 15, 20:42:51

« edellinen - seuraava »

Raaseri

Moro kaikille.
Onko kellään tietoo,että saako vm.80 rautiaiseen kiksin??Lohkosta löytyypi kyl läpiviennit....

Hemuli

Jos enskan puolelta löytyy reikä niin silloin kiksin asentaminen onnistuu. Vaatii tietty kytkinrummun taakse kiksin räikkämekanismin ja muut osat mutta niitäkin saa täydellisinä setteinä. Kasikymppinen on viimeinen vuosi mihin kiksi on ylipäätään mahdollisuuksien rajoissa, loppuvuoden pyörissä lohkot on jo uudempaa mallia.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Raaseri

Hei,tänks Hemuli.Täytyy alkaa katteleen kiksihässäkkää.Mitähän moinen about tulee kustantaan?Kiirusta ei onneks oo,kun on toinen tekele ajopyöränä kesäksi.

choppari

Moro vaan kaikille! Lainataan vähän hyvää keskusteluketjua, koska aihe liippaa läheltä. Nimittäin itselläni on myös -80 rautapää ja olen myös tutkinut tuota kiksiasiaa. J&P cycles myy kiksisarjaa 265$ hintaan, tosin niitä ei ole tällä hetkellä varastossa. Omasta moposta tutkiskelin lohkoa ulkopuolelta käsin ja löysin stopparipinnin kohdan ja poljinakselin läpiviennin tulpan johon myös magneetti tarttui kiinni, eli eikös siinä silloin ole ihan irrotettava tulppa?  Tällainen käsitys ainakin mulle on syntynyt aiheesta luettuani.

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Make

WWAG myy myös tuota settiä. Itse asensin juuri moisen ja ens talvea ajatellen alan katselemaan J.W.Boonilta genuiiniosia kiksiin.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

choppari

Ahaa, kiitti vinkistä! Täytyy tutkia tuokin jos ei nyt malta odotella tuota J&P cyclesiä.

masala

Ebaystäkin noita joskus löytyy ihan uusiakin. 135$ maksoi mun setti, ja viä zäkällä ohi tullin.
Poljin, palautusjousi ja laakeripusla puuttui, mut noitahan on joka romutorilla. Ja se pusla oli
ainaki mulla sen tulpan takana jo valmiina.
"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"