Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sekoilua 05 Electran hälyjen/ajoneston kanssa

Aloittaja jjjupiter, 11 maaliskuu 15, 20:53:03

« edellinen - seuraava »

jjjupiter

Joo selvis, mutta nyt tuli eteen uus sähkövika. Sekin ehkä selviää. Eli siis ajonesto ei liittynyt asiaan, hyvä asia.
Eiköhän kohta päästä ajelemaan, pyörä on käyntikunnossa. Kiitoksia neuvoista.

Joe Cool

Miksi ketju pitäisi poistaa, jos ongelma on ratkennut? Eikös se ole koko foorumin idea, että asiat jäävät muillekin nähtäväksi ja haulla voi löytää valmiin ratkaisun, eikä jokaisen tarvitse aloittaa uutta ketjua joka ikisestä ongelmasta.

Mieluiten viimeiseksi kommentiksi se, että mikä oli vikana, se nimenomaan auttaa muita, ei se, että vain yhden kirjoittajan vika selvisi... ::)

Otetaan leikillinen esimerkki:
Vaihtoehto 1:
K: Missä vika, pyörä ei lähde käyntiin?
V: Tarkista onko bensaa tankissa?
K: Nyt lähti käyntiin, mutta ähäkutti, enpäs kerro missä vika oli, etsikää ihan itse jos sama tulee vastaan ja poistakaa koko ketju  ;D ;D

Vaihtoehto 2:
K: Missä vika, pyörä ei lähde käyntiin?
V: Tarkista onko bensaa tankissa?
K: No niin, kiitos, sehän se oli, kaadoin bensaa ja hyvin lähti käyntiin! Jääköön tämä tänne muillekin opiksi, että menee se joksus viisaskin vipuun ;)

Tässä vaihtoehdossa seuraava voi saada avun ihan haulla ja lukemalla foorumille jääneen ketjun.

Jack

eiku heti kaikki tänne mulle tai ainakin isommat tuopit.

Kylmä joonas on oikeessa
Flatheads!!!

jjjupiter

Siis eihän tällaista kehtaa tänne edes laittaa. Tsekattiin kaikki sulakkeet, oli ok päällisin puolin. Sitten kun ihmeteltiin , miksi ei tule sähköä liittimelle, mitattiin sulakkeet, Ign sulake kyrvähtänyt (näytti ehjältä). Ei ku virrat päälle ja pyörä käyntiin. Jarruletku(teräskuorinen) aivan saatanan kuuma, menee sieltä rungon sisältä t-kappaleen alle.
Piuhat irti ja ihmettelemään ,että mitä vittua? Eristettä pintaan ja uusi yritys. Kumpikin vitun kaasuvaijeri aivan helvetin kuumat, eli oikkaria päällä. Katkaisijan kotelo auki ja toteaminen, että start ja run/off kytkimen piuhat liiskautuneet kuorien välissä. Nyt on sitten hommattava uusi kaasuvaijeri, koska oli sen verran ottanut lämpöä, ettei vaijeri enää kulkenut siitä cruise mötikän ohi ruiskulle. Eli näin sitä oppii typerien virheiden kautta ja köyhtyy entisestään. Pääasia, että kohta ollaan tien päällä,toivottavasti.

Kiwi

Ne pitää vaan kehata, kaikille sattuu jos jonkunlaista kämmiä millon missäki. Kannattaa aina mitata ne sulakkeet, ite laitan yleismittarilla piiparin päälle ja tökin kaikki sulakkeet läpi, jos ei piippaa sulake sökönä.