Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

bosch wr10fc ja ac delco

Aloittaja Jukka, 25 heinäkuu 14, 01:31:55

« edellinen - seuraava »

Jukka

Holappa!
oisko jollain fakiirilla heittää tieto siitä miten bosch wr10fc sopii arvoiltaan vakiopannuun. tänx. mikään interchange-taulukko ei kerro (eikä kvg löydä).

Kiinnostais myös AC Delcon kynttilä R45S, em. syistä.

Spöke

Mulla on boschin platinatulpat pannussa, voin huomenna vilasta lämpöarvon.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

ma^ko

Oletettavasti ne toimii siinä vähintäänkin jotenkuten... kummatkin siis jopa... Mä nimittäin olen ajanut kaikkia pannareit mitkä mul o olleet, Championin J12YC-tulpilla ja kun hakee sille vaihtoehtoisia, niin kummatkin mainitsemasi löytyy listalta: http://fi.sparkplug-crossreference.com/convert/CHAMP_PN/J12YC
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jukka

Kiitso kiitso. Aha, tommonen ^lista. Vissiin sen verran iloluettavaa et jäi mun intterwebin aikuisviihdefilsuun.

ma^kon mainitsema Champion on hieno kappale; kestää ja toimii.

Ac Delcosta sen verran että listalla R43S, ei siis R45S. Molemmat kai nk. kuumia tulppia (S). Löytäisitkö Spöke 43:n ja 45:n eron ....
Vaikka oleellisempi tässä oli bosch-tieto. Kiitos siitä kertauksena.  :)

ma^ko

Se 45S o listal heti alussa, toi R meinaa et o resistoritulppa... Eiks samppiooneja saa enää vai onks sul nurkka täynnään mokomii boschei ja delcoi?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Spöke

Mulla on srd:n pipot, joten tulpat ovat pitkät. Boschit ovat wr8dc ja niillä on menty yli 20tkm. Sitä ennen oli chamoionit RN12 YC. Molemmat toimii mainiosti, bosch kuluu hitaammin. Tuossa noille tulpille referenssiraulukkoa;
http://fi.sparkplug-crossreference.com/convert/CHAMP_PN/RN12YC
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jukka

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 26 heinäkuu 14, 12:09:40
Se 45S o listal heti alussa, toi R meinaa et o resistoritulppa... Eiks samppiooneja saa enää vai onks sul nurkka täynnään mokomii boschei ja delcoi?

Ahaa, joo. Ärrrr. Oikein häiriönpoistaja. R-tulppa kuulosta panhevon yhteydessä hyvältä.

Eiköhän Champpinjooneja saa hyvinkin. Ja juu, osuit arvaamaan . Nurkka täynnä. Oisko 16 kpl. Se on 2x veekasi johon myös käyvät (60-l., GM).