Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Evon imusarja cv vs vanha kaasari...

Aloittaja marko69, 26 kesäkuu 14, 17:30:04

« edellinen - seuraava »

marko69

Mulla on 1988 evo softail ja onko se kaasari nyt se ns. Läppäkeihin ja nyt vaihdan CV Keihiniin eli käykö sama imusarja molempiin vai joutuuko senkin hankkimaan että passaa kamat?

Marko

Hemuli

Ei käy. Läppäkeihin on pulttikiinnityksellä imusarjassa kun taas CV vain kumitiivisteen sisään painettuna.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

marko69

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 26 kesäkuu 14, 21:38:13
Ei käy. Läppäkeihin on pulttikiinnityksellä imusarjassa kun taas CV vain kumitiivisteen sisään painettuna.

Tuota hiukan pelkäsinkin, kiitos sinulle. Jos jollakin on tuollainen nurkissa voisin olla kiinnostunut.

Hemuli

Kyllä noita swapeissa aina pyörii, luulisi löytyvän kun pistät ostoilmoituksen tuonne kauppapaikalle. Muista sitten että Sportin ja bigtwinin imusarja on erilainen vaikka kaasari on sama.

Tuohon läppiksen imusarjaan saa kyllä varmaan sellaisen adapterinkin millä CV:n saa siihen kiinni mutta oikea imusarja on tietysti paras vaihtoehto.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 26 kesäkuu 14, 21:52:57...Tuohon läppiksen imusarjaan saa kyllä varmaan sellaisen adapterinkin millä CV:n saa siihen kiinni mutta oikea imusarja on tietysti paras vaihtoehto.

Äh, tietysti saa. Mullahan on itselläkin sellainen rautapäässä, siihen kun ei saa valmista CV-imusarjaa. Oon vissiin vähän väsynyt ;D... Eli tarkoitan siis tällaista kikkaretta:

Sellaisen saisi varmaan vaikka Hotbikesta, tai sitten itse tilaamalla täältä:

http://vulcanworks.net/store_4/product.php?productid=200&cat=16&page=1

marko69

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 26 kesäkuu 14, 21:56:12
Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 26 kesäkuu 14, 21:52:57...Tuohon läppiksen imusarjaan saa kyllä varmaan sellaisen adapterinkin millä CV:n saa siihen kiinni mutta oikea imusarja on tietysti paras vaihtoehto.

Äh, tietysti saa. Mullahan on itselläkin sellainen rautapäässä, siihen kun ei saa valmista CV-imusarjaa. Oon vissiin vähän väsynyt ;D... Eli tarkoitan siis tällaista kikkaretta:

Sellaisen saisi varmaan vaikka Hotbikesta, tai sitten itse tilaamalla täältä:

http://vulcanworks.net/store_4/product.php?productid=200&cat=16&page=1

Hieno juttu, kiitos vielä sinulle.