Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Hyviä reittejä ja majoituksia Ruotsiin?

Aloittaja Rike, 11 kesäkuu 14, 10:09:11

« edellinen - seuraava »

Rike

Moro,

Nyt kun Suomi ja Norjan lappi on koluttu, niin nappasin lauttavarauksen HKI-Stokis.

Oon reissussa ti-su heinäkuun alussa ja ajopäiviä tulee neljä (ke-la).

Ajattelin pörrätä etelä/keski-Ruottissa.

Vinkkejä kivoista pikkuteistä ja mukavista majoituksista otetaan vastaan!

-Rike

Hemuli

Ei ole tullut itse Ruotsissa juuri Norrtäljeä pidemmällä käytyä mutta jos aikaa on niin itse pysyisin ainakin kaukana eenelosesta. Kaikki ketkä ovat sitä ajaneet kehuvat sitä pohjolan tylsimmäksi pätkäksi. Ruotsin itärannikolta voisi löytyä kauniita pikkuteitä, ainakin viime viikonloppuna Norrtäljestä saaristoreittiä tulleet kehuivat maisemia estoitta.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Rike

Juu oon kerran paahtanu sen E4:n ku matkattiin välimerta kohden ja tosiaan aika tylsä.
Tarkoitus olisi nyt pysyä pelkästään pikkuteillä se nelisen päivää.

Tuo rannikkoalue voisi olla yksi tai sitten käydä kiertämässä ne järvet (Vänern, Vättern).

-Rike

Tuomo

ei E22:a siltäkään oo jääny paljoo muisteltavaa

Rossi

Jos aikaa olisi pari päivää enemmän, niin ehdottaisin, että leikkaa suoraan nopeaa reittiä Ruotsin läpi Norjan kansallismaisemiin Geirangeriin ja ajele Ã...lesundin ja Bergenin välisellä alueella - siellä se upein Norja on.

Tai ehtiihän kyllä tuollakin aikataululla... ;)
?Blogi?

jty

Viime kesänä oli samat suunnitelmat mut ei sit päästy paljoo Tukholmaa kauemmaks. Oltiin yötä Maude's Hotel Enskede:ssä joka on hiukan sivussa keskustasta mutta laadukas ja kohtuuhintainen, suosittelen.
Prätkäkarttojakin oli ihan painettuna http://www.resebokhandeln.com/kartan-sverige-motorcykelkarta-p-2224.html

ss454

Tuttu on paikallisen sukulaisensa opastamana tutustunut noihin järviseudun mutkapätkiin ja kehui kokemisen arvoiseksi. Aikaa tuosta about 10v niin vaikea sanoa onko tiestön kunto/rajoitusnopeudet nautittavia.

Itse täräytän niska punaisena Tanskaan suorinta tietä vähän myöhemmin.
Lego-palikoita pitäisi pari päivää kasailla ja takaisin sitten samalla otteella.

wm69

-93 Sportster

Kille

Ei ole majoitus eikä reitti. Tosin Sparreholmiin ajellaan pienempiä teitä. Vanhoja autoja, motskareita, jukeboxeja, hevoskärryjä, polkupyöriä. Top gear ohjelmakin oli kerran vierailulla kyseisessä paikassa. Mielenkiintoinen museo.  http://www.sparreholmsslott.com/en/museums