Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Suzuki Ls Savage 650 Pamauttelee putkesta

Aloittaja donniebasco, 16 huhtikuu 14, 12:22:15

« edellinen - seuraava »

donniebasco

Eli ajossa ei oikeastaan pamauttele suuremmin, mutta kun koneen sammuttaa niin viimeinen hönkäys on todella jämäkkä pamaus putkesta, mitenhän tätä ongelmaa lähtis lähestymään.
Mennäänkö kaasarinpäähän vai??
Sinänsä se ei edes oo ongelma, jos ei se ole haitallista, hävettää vaan ajaa pankin parkkihalliin prätkä ja pamautella siellä, saattaa olla että virastotätit dyykkä pommisuojaan ku siellä jysäyttelee.

ma^ko

Ilmavuoto pakoputkessa/alkukäyrässä?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

donniebasco

Vaihdoin tuossa Kawan suzukiin viimelauantaina, mukava se on tuoki vekotin.

twinspeed

Mulla oli joskus savage, ja se tykkäs tehdä tuota samaa. Varsinkin silloin paukkui varmasti, jos kaasutti ennen kun virran katkaisi, ja kierroksia oli enemmän kuin tyhjäkäynnillä. Tykkäsin huvittaa itseäni ja kavereita paukuttelemalla sillä tavalla kerrostalon sisäpihalla.

Mitään vikaa mulla ei ollut, jos ei lasketa, että pikkusen rikkaalle sääsin. Mutta teki se tuota paukkumista ennen mitään viritystäkin (ja siis laihemmalla).

Oletin paukkeen aiheutuvan siitä, että viimeiset samuttamisen jälkeen syttymättömät seokset syttyy pakoputkessa. Kun lyöt virran pois, niin kone pyörähtää vielä ja puskee sylinterillisen tahi enemmän ilma-polttoaineseosta kuumaan pakoputkeen... ja kas, sehän syttyy siellä...

Mun mielestä tuo on enempi ominaisuus, eikä haitannut minua. Voihan olla, ettei kaikki savaget tee tuota, mutta minun kyllä teki koko olemassaolonsa ajan.

Oli muistaakseni vuosimallia -87, ja nelivaihteinen.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

masala

"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"

jappervok

Moi,

Muistaakseni seosruuvin ja tyhjäkäyntikierrosten kanssa pelaaminen auttaa. Vähän enemmän tyhjäkäyntikierroksia ja rikkaampi seos niin paukuttelee vähemmän. toki kannattaa kaasari putsaa ensi läpikotaisin ja tarkistaa, että kaikki on kunnossa ja tarvittavat prikat yms. löytyy oikeista paikoista.

Paukutus on ikuisuusaihe josta löytyy paljon keskustelua täältä:

http://savageclub.org/alkuindex.html

onnea,
t.jap