Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kiwi Indian

Aloittaja rodchop, 20 heinäkuu 10, 15:49:58

« edellinen - seuraava »

rodchop

Joo tää varmaan tuttu ainakin Jack,ille, laitetaan silti.
http://www.kiwiindian.com/bobber.html

Tuolla myös myynnissä käytettyjä inkkareita.
HOG Forever Forever HOG

Tuusulan T-Bone

Mulla on pieni aavistus, mitä Jack tähän vastaa... ;)
Long John Stroker

Hemuli

Mulla taas on aavistus että teeluu on täysin väärässä aavistuksineen ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

Mike "Kiwi" Thomas on kova luu ja tehnyt määrättömän duunin jotta idiootit niinkuin mä vois pitää lättäpäänsä radalla. Mulla on koneessa Kiwin Bonneville nokat ja nostajat ensimmäisestä valmistetusta sarjasta. Viimeksi kun kattoin ei minkäänlaista kulumaa ollut näkyvissä, ja ne on siis sellaset 8 vuotta pyöriny koneessa.
Mike testaa tuotteensa koittamalla jaa ne rikki ennenkuin varsinainen tuotanto alkaa. Laatutavaraa, ja parempia matskuja kuin orkkikset. Kallista?...elämä on.

Ymmärrän hyvin, että KIWI INDIAN on lähtenyt moottoripyörien valmistukseen, pelkkä  varaosamyynti ei elätä intiaanihommissa. (osamyynti onkin siirtynyt aivan äskettäin toisen hemmon hoideltavaksi ja osamyynti Minnesotaan)

Mikäpä olisi hienompaa, kuin tuliterä Intiaani-lättäpääkone, jos olis paalua.

Lottovoittoa odotellessa
Jack

ps. teeluun toivomuksesta: joo ne Powerplus koneiset kummajaiset olis voinu jättää pois listoilta.
tosin taas ne kaupallisuuden lait...
Flatheads!!!

rodchop

Niimpä wanha rauta ainakin mulle miellyttävämpää, tosin tuo Inkkarin evo kone on hienoin evo mitä markkinoilta löytyy.
HOG Forever Forever HOG

Tuusulan T-Bone

Jaa. Mites se end of story sitten?

Mun mielestä toi Kiwi-tuotanto on mitä suurimmassa määrin upeeta. Ne edellisen sukupolven Inkkarit taas, nojoo, sanottakoon nyt vain sen verran, että karmeita vekottimia ajaa. Testattiin muutama vuosi sitten yks...
Long John Stroker

Jack

Se end of story menee silleen, että 1901-1953, end of story.  8)

Noi Kiwin lättäpääkoneethan on ihan samaa huttua kuin Springfieldissä tehtiin, paremmista matskuista.
Tossa on tietysti pikkunen ristiriita...mutta Kiwi ei luukuta heritagea ja jatkumoa kuten nuo jotka oikeuden Indian nimeen omaavat. Ei voi tehdä inkkaria milwaukee-kloonimoottorilla.
Noihan ei oo inkkareita vaan Kiwi Motorcycles...

vaikeaa, vaikeaa... :o
Flatheads!!!

Erppa

Ja hitot, helppoo kuin heinänteko kun kerran osia saa valmiina :D  Antaa rahan laulaa ja kun se köyhältä loppuu tehdään lisää! Vaikka on niitä ylläreitä tullut Kiwin kanssakin, eniten ihmettelin ihan paskoja männänrenkaita mitä myivät. Ne lensi samantien metallinkeräykseen kun oli ensin taivutettu mutkalle. Toinen juttu oli "kromatut" Chiefin putket jotka oli rosteria... -Ei ole helppoa pusines Mikellakaan. Muuten koneenosat on ollut laatukamaa, mitat ja kovuus.

-E