Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

pysähtyykö?

Aloittaja hoodee, 12 tammikuu 14, 14:40:19

« edellinen - seuraava »

hoodee

tollanen PM on tullu joskus vuosia sitten hommattua mut mites on pysähtyykö mopedi tollasella miten? jarrutestiin trikellä tarvii kuitenkin mennä niin vois tehdä heti ihan toimivan jarrun...http://www.4hd.net/images/products_full/7zmcoffskirq.jpg
-79 SHOVEL,-57 TRIUMPH,-88 SPORA TRIKE,55 SERVI CAR

ma^ko

Mun kokemusten valossa tuo on enemmän äänimerkinantolaite kuin pysäytin, aikaansaa lievää hidastumaa ääniefektin kera. Mul oli keveähkös kihvelis mokoma edessä, kyllä se hieman hidasti mutta pysäytin on turhan voimakas termi.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Make

Mä kans veikkaan että levyn halkaisijaa saa kasvattaa aika roimasti, jos meinaa triken saada pysähtymään tollasella. Painoa lienee kuitenkin tavan sporttia enemmän?
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Hemuli

Kyllä tuollaisilla on jarrutestejä ajettu - kaksipyöräisillä tosin. Itsekin taisin yhden Shovelin moisella jarruttaa. Vaatii vaan aika pientä pääsylinteriä, taitaa 12-millinen olla aika hyvä. En nyt kyllä satavarmaksi sano, muistan vaan että ko. shovelissa oli liian iso kahva ja se oli aivan kivikova.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

hoodee

niin mä vähän epäilinkin eli taidan laittaa sporan oman puristajan kunhan sellanen löytyy

Mopopoika

Mä laitoin tollaisen muijan Sportyyn ja siihen jonkun japsin kahvan. Se on ainakin hyvin pysähtynyt. Tosin trike painaa varmaan enemmän.

SOHVELI-76

Mulla oli samanlainen -tosin se toisen merkkinen- Tollen kahvalla toimi muttei orggiksella sylkyllä. Mikään tehokas ei tosin ollut..
0405691644

Tuusulan T-Bone

Pitkäkeulan etujarruna toimii, lyhytkeulaiseen, varsinkaan trikeen, en laittais.
Long John Stroker

hoodee

onkos noita trikejä jarrutettu läpi kuvan jarruilla? eteen ois tulossa vaijerivetoinen nestejarru kunhan sopivat palikat löytyy...joku kiinapyörän pääsylinteri olis jo olemassa(12mm) mut sais varmaan olla suurempi jos tulee vakio satula? ehdotuksia/kokemuksia otetaan vastaan! eli toimivaa kokonaisuutta haetaan...

hoodee

no nyt tuli hankittua etee pm:n nelimäntänen niin sen luulis riittävän