Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pieni sivuprojekti - Sportster 1200S

Aloittaja Hemuli, 15 toukokuu 12, 09:06:43

« edellinen - seuraava »

PVonJerf

Joo ja nappularenkaat, alumiiniset sivulaukut ja navigaattori nii rupiaa olleen jo ku enduro hamasaki.... ;)

Hemuli

Mulla itse asiassa on tohon navitellinki, sellainen hieno Ram-Mount ;D - siitä oli paljon iloa taannoisella ameriikanturneella. Alumiinilaukut? Ehkä ei :P...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Make

Näin tuon pyörän tänään. Tuo lokari istuu siihen niin, että sitä ei edes oikeastaan huomaa. En tiedä onko se sitten hyvä asia ;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

mista

Mun mielestä Hemulin laitteet on aina olleet iloisella tavalla erilaisia. Tässäkin vehkeessä on munnoo. Tollasella tekis mieli lähteä jo oikeasti hiukan tieltä sivuunkin. Sporat kun on kuitenkin suhteellisen kevyitä ja onhan niillä vedetty hyppyreistä back flippeja yms, joten kelvannee pieneen rässimiseen.

Jatka vaan samaa rataa ja tee vaikka kunnon crossi tosta :) Ei tule heti toista vastaan.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Kiwi

Hyvin sopii kurakaari tarkotukseensa, eikä yhtään hassumpi ulkonäöllisestikkään. Ite kyllä laittaisin peltisen lokarin, jos tollasta pyörää tekisin, tulis semmonen raisun näköne 8)

Taso on kyllä kova, ottaen huomioon että on kyse pikakiinnitteisestä lokarista!

Kokkonen

Siivosin tästä topiikista muutaman vastauksen pois, jotta keskustelu pysyy asiassa.
Huumoria on monenlaista, mutta siinäkin pitää pysyä korrektiuden rajoissa.
Mielestäni tässä henkilökohtainen ilkeily oli verhottu "huumorilla".
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

mista

Tää taiskin tulla tänään Forssa pick nickissä vastan.. En kerenny edes morjestaan
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Hemuli

Oli aika pikainen keikka yhtä ostajatarjokasta morjestamaan etten jäänyt sinne pidemmäksi aikaa paistumaan - se ravirata on tällaisella kelillä sellainen hornankattila ettei meikäläinen siellä viihdy kovin pitkään. Mutta kyllä oli mukava keli päästellä Sportilla, onneksi potentiaalisella uudella omistajallakin aikataulut venyy vielä viikolla niin saa ajella lisää - ellei sitten joku muu tule rahatukon kanssa viemään fillaria altani ;D.

Kyllä Suomessakin on joskus edes lämmin, siitä todisteena hienot rusketusrajat kotiin päästyäni...

Hemuli

Tähän päättyy meikäläisen tarina tämän pyörän osalta - jatkuakseen uuden omistajan hellässä huomassa.

Loppuun vielä nuo viimeisiksi jääneet myynti-ilmoituksen kuvat.

sporty kartsa

tää on hieno!rupes kiinnostaa toi rengastus ja samankokoset vanteet omaan sportyyn.-97.mistä hommasit vanteet vai pinnasitko itse jostain osista?koitin katella noista eri puljujen luetteloista mut ei meinannu löytyä sopivaa.

Hemuli

Ei mulla varaa mihkään valmiiseen... Etuvanne on 4.25x18 Morad kehä pinnattuna Sportin orkkisnapaan ja takana pyörii swappilöytö 4.5x18 Revtech pinnattuna johonkin softailin alumiininapaan.