Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Loota/primaryöljyn määrä 94 sporassa

Aloittaja ezmo, 14 syyskuu 13, 16:17:39

« edellinen - seuraava »

ezmo

Clymeri toteaa 946ml, eli tasan yksi puteli enskakoppaan ölberiä. No jätin suppiloletkuun valumaan ja talllin lattiallahan oli useampi desi sitä sitten loppupeleissä???

Onko clymerissä virhe, vai wtf?
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Malmis

Paljonko sitä ölberiä tuli ulos kun tyhjensit lootan? Kyllä sinne pitäis mennä 1 quart,eli 0.94 ltr?

ezmo

En mitannut, kun suoraan meni keräilyastiaan, jossa muuta öljyä jo valmiiksi. Pari desiä oli lattialla.  Pyörä oli lähes pystysuorassa, jalan alla 2x4.

Tän mukaan voi mennä vähemmänkin, kuin yksi quartti..

http://www.ifixit.com/Guide/Transmission-Primary+Oil+Change/6222/1

-94 Sportster Hugger

filtteri

2dl lattialla on jo todella iso lammikko,jos näin on tosiaan käynyt niin vuoto tuskin on moottorin pohjassa muutenhan sieltä tulee kaikki ulos..entä kytkyttimen kansi?? menikö O-rengas paikoilleen ja nouseeko öljypinta niin ylös että vuotais tuosta sitä en tiedä.mutta jos ei ennen öljynvaihtoa vuotanu tutki ne paikat jotka aukaisit ja toi amerikan litra on just oikee määrä.

ezmo

Kaadoin ölbää samasta reijästä, josta kytkin säädetään, jockey cover? Jätin valumaan suppiloon, kun kävin kusasemassa, ei kyennyt odottaa loppuun asti, muuten ois ollu kuset lattialla. Siis kyseessä,ei ole vuoto, vaan jockey coveri oli auki ja siitä aukosta ölbä tuli ulos.

-94 Sportster Hugger

filtteri

ok..en ymmärtänyt että tähän liittyy jonkunlainen kompa,tyhjennä rakko seuraavaksi ennen öljynvaihtoa ja yhä amerikan litra on oikea määrä.

Miska

Se öljy kannattaa kaataa enskaan ketjunkireyden tarkastusaukon kautta. Jos pyörä on suorassa ja  jockey coverin avaa, niin sieltä valuu ehkä vajaa desi öljyä, saattaa tulla jopa vähemmän.
Aina mä sain sinne enskaan täyden pullollisen öljyä menemään ongelmitta, eli kyllä mä clymerin raamattuun luottaisin tossakin asiassa.
-Just another guy on the lost highway-

TEKE

Lainaus käyttäjältä: Miska - 15 syyskuu 13, 11:45:03

Se öljy kannattaa kaataa enskaan ketjunkireyden tarkastusaukon kautta.  Aina mä sain sinne enskaan täyden pullollisen öljyä menemään ongelmitta, eli kyllä mä clymerin raamattuun luottaisin tossakin asiassa.

Tähän täysin sama. Mulla on ollut -95 mallinen harrastelaitos reilusti yli 10 vuotta räpellyksen kohteena ja noinhan se menee niinkuin jäsen Miska kirjoittaa.