Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sportin kestosta

Aloittaja wm69, 04 kesäkuu 14, 07:59:20

« edellinen - seuraava »

wm69

Tuli tuossa mieleen että kuinka paljon (km) nuo evo-sportit kestää normaalilla huollolla kilometrejä, ennen kuin on kokonaisvaltainen koneremppa edessä? Minkälaisia kilsoja tiedätte noilla ajettaneen? Sillä vaan kyselen kun omallani on ikää nyt 21 vuotta, ajomäärää ei tiedä kukaan. Saksasta tuo on Oulun seudulle vissiin tuotu 2000-luvun puolella, josta se tuli mutkan kautta mulle. Että joko suosiolla pistän palasiksi vai odotanko että hajoaa joskus... ::)
-93 Sportster

filtteri

ei ehjää kannata korjata ;)

wm69

-93 Sportster

eeko

Paljonko sillä on nyt ajettu ja onko konetta avattu?
Mulla on -92:n, mutta vasta alle 40 tkm mittarissa,
luulisin että siinä on kaikki. Alla oli alkuperäiset renkaat,
kun ostin.
-eeko

ma^ko

Kaverin viri-Sportyllä oli remontin väli vähän reilu 70tkm, siinä o Sputhen bigbore-kit jne, vakiolle voisi olettaa huomattavasti pidempää väliä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

wm69

Niin ei noista kilsoista eikä remonttihistoriasta ole mitään tietoa, sen tiedän että itse olen ajanut 10 000, ja uusinut kytkinlevyt. Eipä tuossa mitään hälyyttävää vaivaa ole, tosin vitosella jos vedättää liian hiljaa, alkaa hakkaamaan jalkapohjiin. Mutta se ei varmaan ole vika vaan käyttäjän tyhmyyttä, ja vältän kyllä vedättämistä. Se on tuo mun avattaren porsteri, jos joku pohjoisemman ihminen tunnistaa, niin ottakaa yhteyttä, kiinnostaa tietää vähän historiaa. En valita, sairaan luotettava peli on ollut, aina ajamalla perille saakka. Tosin rassaan yhtä paljon kuin ajan...en korjaa turhaan, pidän vaan kunnossa. Ja silläpä tämänkin keskustelun aloitin...
-93 Sportster

JPP

Lainaajos joku pohjoisemman ihminen tunnistaa, niin ottakaa yhteyttä, kiinnostaa tietää vähän historiaa.

http://www.trafi.fi/palvelut/rekisteritietopalvelut/ajoneuvotiedot

twinspeed

Jos se toimii hyvin ja pitää säällistä ääntä eli ei kilise/kolise/rohise eikä pidä muutenkaan ihmeellisiä mekaanisia ääniä, niin en lähtis korjaamaan.

Evo-moottori suunniteltiin 100 000 mailin moottoriksi. Ja aika hyvin siin kait onnistuttiin sekä sportin että BT:n kohdalla. Tietysti kaikki koneet saa rikki, se on varma... eli riippuu ihan käyttäjästä tai käyttäjistä, että päästäänkö sillä tavoitteisiin.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

wm69

Kyllä tuo 100 000 mailia on jo ihan riittävä tuolle moottorille. Mutta eipä tässä vielä huolen häivää, eikä kyllä tietoa ajomäärästäkään. Mutta ajetaan niin kauan kuin tuo ilman kipuja etenee.
-93 Sportster