Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Harley goes aqua 2014

Aloittaja Spöke, 19 elokuu 13, 08:13:28

« edellinen - seuraava »

ss454

Lainaus käyttäjältä: twinspeed - 21 elokuu 13, 05:56:11
Uudet harrikat alkaa tekniikaltaan oleen japsikustomeita.

Youtube ja "Harley Davidson 2014" hakusanaksi. Heti toisena tämä linkki. Toivottavasti minua ei nyt tästä syystä kivitetä. 2014 Star Bolt 950 vs Harley-Davidson 883 Sportster comparison promotional video

eeko

Saatanan ruma pakoputki siinä ainakin on.
-eeko

twinspeed

Juu, ja kyllä tossa vertailussa harrikka voittaa (mulle tai mun mielestä), vaikka varmaan monelle tuo star olisi/on star.

Sporsteri on paremman näkönen, siinä on parempi kone: kaksventtiilinen työntötankokone, jossa molemmat kiertokanget on kampiakselissa samassa kohtaa kiinni. Hiukan pitkähkö isku ja näistä seikoista johtuen siinä on parempi äänimaailma (ja tärinät ;)) ja meininki.

Mulla ei ole japsicustomeita sinänsä mitään vastaan. Sellaset vanhanajan jaappnin pyörät on hienoja. Mullakin on ollut Savage... En kyllä tykänny siitä, että siinä on matapuristeinen neliventtiilikansi koneesssa. Joku vanhanajan endurosta pöllitty korkeempipuristeinen, mutta kaksventtiilinen ykspyttynen olis käyny hienommin. Viritin kyllä sen konhetta vähän parempaan suuntaan...... Ei siitä sen enempää.

Se tässä harrikan kehitysuunnasssa harmittaa, että niistäkin on tulossa sellasia tasasesti käyviä surisijoita jossain vaiheessa, kun vesijäähyt, tasapainotusakselit, ketjuvetoset nokat ja kaikki tulevaisuuden vielä tuntemattomat pehmentävät osatekijät lyödään yhteen. Joskus tulevaisuudessa voi uusi harikkakin kuulostaa sähkömoottorilta.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

eeko

Onneksi näitä vanhempiakin on vielä
myynnissä.
-eeko