Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Ratio

Aloittaja seppo, 26 elokuu 13, 15:52:40

« edellinen - seuraava »

seppo

Tuli eilennä käytyä ajelemassa pitkä lenkura ja ensimmäistä kertaa tälle elämälle laitoin korvanapit korville ja ajattelin kuunnella radiota samalla kun kurvailen menemään. Kun en ole ikinä myöskään käyttänyt eareita korvissa vaikka avopotalla kurvailen niin olipas mukavaa kuunnella muutakin kuin tuulen riepottelua.

Tästä päästäänkin aiheeseen - mistä löytyisi näppärä pikku RDS radio nappikuulokeliitännällä jossa on tuo AF ominaisuus eli vaihtaa automaattisesti voimakkaammalle taajuudelle? Noita RDS mp3 soittimia kyllä löytyy mutta onko niissä tuo AF? Kännykän radiossa tuota ominaisuutta ei ollut...

maick

Toinen vaihtoehto vois olla striimaaminen suoraan radioaseman nettisivuilta. Tähän pitäisi riittää ihan edge-verkkokin, jos 3G:tä ei ole tarjolla. Erillisiä sovelluksiakin tähän löytyy, (äly)kännykästä riippuen. Dataa tietysti kulkee jonkun verran, eli kannattaa ensin tsekata liittymäsoppari...

Greasemonkey jake

itse olen käyttänyt kuvatessa Midland BT Next sarjan kypäräpuhelin settiä,jossa on rds radio af toiminnolla,mutta sitä en ole edes kokeillut...käytämme vain bike to bike toimintoa,jossa voimme jutella keskenämme toisen pyörän kuljettajan kanssa...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

seppo

Lainaus käyttäjältä: maick - 26 elokuu 13, 18:44:04
Toinen vaihtoehto vois olla striimaaminen suoraan radioaseman nettisivuilta. Tähän pitäisi riittää ihan edge-verkkokin, jos 3G:tä ei ole tarjolla. Erillisiä sovelluksiakin tähän löytyy, (äly)kännykästä riippuen. Dataa tietysti kulkee jonkun verran, eli kannattaa ensin tsekata liittymäsoppari...

Joo yöllä tauolla kopasin tuotakin. Ylellä on semmonen nettiradiosovellus mutta kun kerran katkeaa niin ruutuun tulee 'yhteysvirhe' ja ei jatka ikuna...

Lainaus käyttäjältä: Greasemonkey jake - 26 elokuu 13, 19:23:29
itse olen käyttänyt kuvatessa Midland BT Next sarjan kypäräpuhelin settiä,jossa on rds radio af toiminnolla,mutta sitä en ole edes kokeillut...käytämme vain bike to bike toimintoa,jossa voimme jutella keskenämme toisen pyörän kuljettajan kanssa...

Tuo on vissiin melko kallis setti? Ajattelin että budjetti olis jotain kymppien luokkaa..... Noita puhelintoimintoja en niin kauheasti tartte. Mulla tulis ihan radion kuunteluun.

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

atco

Tuohan on kallis :P Lidlissä tollanen muistitikun kokoinen radio nappikuulokkeilla 4,95.
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02