Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

mikuni 42 hsr riittoisuus

Aloittaja -wla-, 12 helmikuu 13, 15:16:17

« edellinen - seuraava »

-wla-

Tyhmä kun olen niin osaisiko viisaammat kertoa jos viritetyssä koneessa käyttää 42 hsr niin koska tulee seinä vastaan että kenties pitäisi 45 miettiä?
Aiemmin lueskellut kuutiotilavuuden mukaan soveltuvuudesta, mutta jos  onkin Ns. pikkumoottori (1200) ja kolmenumeroiset teholukemat?
Lisäksi kiinnostaisi kuinka paljo niitä hevosia on saatu koneista joissa 42 mikuni kiinni ja paljoko esim. 1,2 evosporan koneesta voi ylipäätään saada tehoja vaparina.

filtteri

kyä 42hrs riittää +100hp:hen komeasti mutta kuinka pitkälle sitä en tiedä ja taloustilanteeni tuntien se tuskin koskaan mulle selviääkään >:( ja muutenkin päässä pyörii kirjain/numeroyhdistelmä redshift 575 toivottavasti sen merkitys edes selviää..olisko sportti gurulla samoja mielihaluja ???

-wla-

Ok. Sen verran oli tiedossa myös että kaverin sporasta otettiin 100 renkaalta  42 mikunilla niin  olisikohan koneteho jotain 115-120 luokkaa vai mllä kaavalla se laskettiin. 

jsr85

n.10% oli voimansiirtohäviö ku syssyllä mun mopoa mitattiin.

Sent from my Nexus S using Tapatalk 2

Röpöttäjä

Varmasti riittää 110" koneelle asti. Jos pistät ison holen tarttee paljon imua että on "sumua" eikä pisaroita. Vakio 1200 poraan ilman mitään muuta viritystä 8heppaa. Kansien laitolla sitten saapi lisää. Männillä ja muulla taas lissää. Ei vivettä toimii melkein kuin ruisku. Mulla 127 evossa vasta 45.

Hemuli

Se on kans vähän siitä kiinni mitä haetaan. Pitää muistaa että vaikka paperilla tehot olis mitä niin kadulla hyvin harvoin ajetaan niillä huipputehoilla. Isommalla kaasarilla saadaan pienemmästäkin koneesta komeita huippulukemia - jos muut osat on myös sen mukaan - mutta alapää kärsii (ja bensatalous). Todellisessa käytössä se pienempi todennäköiseti toimii paremmin ja on helpompi säätää, hyvin harvoin jää kaipaamaan niitä muutamaa lisäheppaa mitkä saisi kun isommasta kurkusta virtaa enemmän ilmaa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

-wla-

juu tää seuraava projekti onkin täysin järjetön eli lähdetään hakemaan vaan kolminumeroista pyörätehoa  1200 koneesta. nykyisellä kokoonpanolla onkin toiminut aivan liian hyvin :) uusi kokoonpano onkin buellin kevyempi alakerta, je pattipää männät, n9 nokat, buellin portatut kannet, kaasutin tällähetkellä on 42 mikuni. Tuli hommattua joku weberin 44mm läppärunko ihan siltä varalta jos innostuu joskus megaruuttaa kokeileen...

Natking

Kylla jossain on pahasti vikaa jollei mene reilusti yli 100 hepan. Mulla on vakio Buellissa, mikuni 42 ja Borlan vaimennin kyllakin vaihdettu, 94 kaakkia takakummilla.
Just trying to be different (like everyone else)

-wla-

no saa nähdä kuinka käy. Tässä nyt on vaan niin kaikkea muuta rojektia ollu et en tiedä kerkeänkö kesän aikana saada konetta tehtyä.

Mulla kans oli lähtökohta 1200 vakio spora mihin laitoin lightning kannet, n4 nokat, 42 mikuni ja joku hooker putki. takanakilla oli 90,7hv