Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kytkimen rampin kuulat

Aloittaja Make, 26 toukokuu 13, 20:10:30

« edellinen - seuraava »

Make

Teenkö mä jotain väärin, kun aina ne kuulat ropisee sinne kopan pohjalle. Mulla on muistikuva että olen saanut ton ramppipaketin saa pysymään läjässä asennusvaiheessa, että senkun vaan nakkaa kopan paikalleen. Onko muistikuva virheellinen?
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Leksa

Mä olen laittanut vaseliinia väliin niin on kuulat pysyneet paikallaan , koppaa paikalleen liuttaessa kannattaa samalla pitää kiinni siitä kytkimen säätö rampin ruuvista niin pysyy se koko ramppi paketissa .

mielikuva

Mä olen laittanut rautalangan vetämään kopan ulkopuolelta tota hässäkkää, niin ettei kuulat tipu. Ihan onneton keksintö joka tapauksessa.

Mulla ongelmana se että vaikka osat on uusia niin tuntuu että yksi kuulista tipahtaa takaisin koloonsa, kytkin pohjaan painettuna, jolloin kytkin ei irrota kunnolla. Mikähän tässä on vikana?

El Pee

Tänään läjäsin rautiksen enskan, tuon rampin välin sössin meisselillä täyteen paksua vaseliina, tökin kuulat paikoileen, puristin kasaan ja pyyhin ylimääräiset pois. Ei tarvinnu mitään muita kikkailuja kopan asennuksessa. Kytkin jopa toimii. ;D
Urheilumallin Harley-Davidson valurautaisilla sylinterinkansilla