Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

CB500 -77 Entisaikojen "Supermoto"

Aloittaja Toimo, 19 tammikuu 12, 12:13:31

« edellinen - seuraava »

Toimo

Tänään otettu ekat tyypit!! Pikku säätöjä vielä ja paanalle.

mista

1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Toimo

Jotaki pientä pitää Hondallekki tehä. Sain syntymäpäivä lahjaksi pinstripen aloittelijan kitin. Jotain harjoituksia oon tehny mut tämä on eka kunnon työ. Parempi olis tietysti harjoitella toisten pyöriin, eikä heti mennä omia pilaamaan. Kursseille pitää melkein mennä niin oppiis paremmin ton homman jujun. Tarrat on jokku iipei löydöt Thaimaasta. Oikean kyljen siivet menee vastavirtaan. :)

Laitellaan joskus lisää kuvia kuhan saadaan kasaan laitos. Se kesä ku ny vaan tulis pikkuhiljaa...

L+L

Jos nämä ovat sinun ensimäiset straipit niin nostan kyllä hatun sulle.Muutenkin todella siistiä työtä. :o

El Pee

Erittäin hieno laite tulossa! Caferaaserikuumeen kun saa kerran, se ei lähde pois. Taas tuli ikävä entistä tuuttia. :'(
Urheilumallin Harley-Davidson valurautaisilla sylinterinkansilla

Toimo

Justiinhan mä hokasin, että en oo valmiin laitteen kuvia laittanu ollenkaa. Eipä siinä kauaa mennykkää. Straippia pitääs vielä vetää vanteisiin, enkä penkinpäälliseen oo tyytyväinen. Ihan ookoo siitä tuli, vaikka ala-asteella koskenu viimeksi ompelukoneeseen.  :D
Uutta projektia vähä haaveissa olis...

Rezi

Hieno ja retrohenkinen pyörä!! Persoonallinen ja vintagetyyliä korostava väri. Jos teet uuden sitsin, niin mieti voisko se olla ruskea tai musta.

Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Toimo

Juu, ehkä tuo on hieman liian räikeä sitsi. Kirpparilta vois pyydystää ruskean kulahtaneen rotsin, josta vois ottaa värkit. Ruskee penkki kunnon makkaroilla ja punaiset tikkaukset, jotain sellasta oon miettiny. Viime kesä tuli huristeltua melko huoletta. Lataus pitäisi rempata talven aikana, ku loppukesästä se antautui. Botniaringin uutta lenkkiäkin tuli kesällä kierrettyä. Pikkusen eri ajotuntumat, mitä nyky kyykyillä.

themaukka

On se vaan edelleen hieno peli! Mä taisin sulta udella kesällä tuolla Kokemäellä, että millä säädöillä sun kaasarit on? En vain enää muista yhtään mitä vastailit. Omaan pyörään ajattelin ensikesäksi laittaa kanssa jonkinlaiset filtterit, pelkkien suppiloiden sijaan ja varmasti menee säädöt uusiksi. Eli hyvin kiitollinen olisin jos viitsit mulle vielä kertoilla suutinkoot ja neulan korkeuden, saisin jonkin lähtökohdan omalle setille!

Toimo

Nyt en kyllä itekkää muista mihin kokon ne jätin. Tarkoitus olis hieroa vielä tehopenkis säädöt lopullisesti kohdalleen. Voi laittaa vaikka yv:tä kuhan tiedän ittekki enemmän.

Jensen

Mulla on kokemusta tuosta kaasareiden säädöstä.. Mulla oli Yamahan XJ 900 ja siinä alipainekaasarit.. Otin pois sen alkuperäisen alipainetalon ja pover filtterit panin kaasareihin... Paikalla kaasutellessä toimi mutta kun ajoon lähti niin ei toiminut mitenkään. Aluksi tuntui että tekemätön paikka mutta sitten yksi kaveri neuvoi että alipainekaasari tarvii suppiloa että alipaine muodostuu ja avaa kurkun.. Sähköteippiä pyöräytin pover filttereitten ympäri ja vähän jätin ilmatilaa pari milliä niin pahus sehän alkoi toimia.

Jos pakopuoli on avarampi niin abouth 10 suuremmat suuttimet kannattaa laittaa mutta ehkä 7.5 pärjää? Sitten kun moppe toimi niin panin siihen vulcanoitua teippiä joka sulasi yhdeksi niihin pover filttereihin..

Toimo

Straippasin takakuupan tänään. Mikää ei oo niin mahtavaa, ku pyöreän pinnan viivoitus.
Vanteisiin vedin raidat kehiin. Saas nähdä kuinka pysyy.
Pahoittelen surkeita kännykameran kuvia.