Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Ongelmia sisäänkirjautumisessa ?

Aloittaja Webmaster, 22 heinäkuu 09, 20:38:15

« edellinen - seuraava »

Webmaster

Kyselyllä koetan selvittää kuinka laajasta ongelmasta on kyse.
Joillakin käyttäjillä on ollut ongelmia tämän kanssa.

Kokkonen

Mulla joka kerta Explorerilla, Firefoxilla ei yleensä tule,

kokeilen tuota Expl. 8 versiota vielä tänään
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Juvakka

Miulla ei kirjaa sivun avaamisen yhteydessä, vaan vasta kun oon klikannut jonkun aiheen tms.
Luulen vian löytyvän täältä päästä, koska Rouvan käyttäjätilillä toimii sekä miun, että Rouvan kirjautumiset kuten pitääkin.
Ja mozzarellalla mennään...

edittiä...
Nuo omat kirjautumiset onnistuvat, oma oli virhe. Osoiteessa pitääkin olla tuo index.php -pääte. :-[ :-[
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Rossi

Ei ongelmia sisäänkirjauksessa. Uudempi chat-versio herjailee aikakatkaisusta...
?Blogi?

Kokkonen

Explorer 8:lla eka kirjautuminen meni moitteetta, tällä läpärillä. Noilla pöytäkoneilla tökkii, niissä lienee vielä 7 versiot. Päivitän kun kerkiän, ehkä huomenna... ja sit kokeillaan.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Hemuli

Kotikoneella olen koko ajan kirjautuneena - ei ongelmaa.

Työkoneella kirjaudun sisään joka kerta erikseen - ei ongelmaa.

Tallikoneella kirjaudun sisään jos olen muistanut kirjautua ulos edellisellä kerralla - joka kerta tulee ilmoitus että salasana ei kelpaa. Sitten kun kirjoitan sen uudestaan siihen avautuvaan uuteen ikkunaan niin johan toimii.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Webmaster

Mä vähän tunasin serverin asetuksia.
Joten katsotaanpa josko se auttoi tähän ongelmaan.

Tomppa

Aina kirjautuneena ei mitään ongelmaa. Ei IE7, IE8, Chrome eikä Moxilla firefox 3... ??? ???
Keep on Keepin' on!

Vitone

Rekisteröitymisen jälkeen käyty operalla ja kännyllä. Ei ongelmia  :)

Tomppa

Lainaus käyttäjältä: Vitone - 23 heinäkuu 09, 03:04:55
Rekisteröitymisen jälkeen käyty operalla ja kännyllä. Ei ongelmia  :)
Ton kännyn mä unohdinkin listalta, sekin on aina toiminut. Noksun oma selain.
Keep on Keepin' on!

Kokkonen

Mulla tökkii edelleen samaan tyyliin kuin Hemulillakin. IE7. Kasilla pitää testata vielä lisää.
Tom W

Kokkonen

Hei! Jarppi! Nyt meni eka kerran moneen kuukauteen IE7:lla suoraan....! Olet säätänyt ilmeisesti oikeaan suuntaan!
Tom W

annek

Toimii kotoa ja kännykällä, töistäkin uskalsin kokeilla ja ei ongelmia. Ainoa vaan että vaikka kuinka ruksitan tuota "aina kirjautuneena", lennän pihalle ja joudun joka kerta kirjautumaan uudestaan. Tosin se on vain yksi ekstraklikkaus.
People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both.
-Be

Tuusulan T-Bone

Safarilla menee niin, että pääsivun kun aukaisee, on vieraana. Sitten kun klikkaa yhdenkin viestiketjun auki, onkin kirjautuneena. On tää tietoteknolokia jännää...
Long John Stroker