Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pimp my Satan's Curse to Darwin's Plane

Aloittaja frosteus, 15 toukokuu 12, 20:00:42

« edellinen - seuraava »

frosteus

Lainaus käyttäjältä: bikerpig - 01 maaliskuu 14, 22:12:23
Kirjasto on sellainen paikka mistä vielä toistaiseksi saa jotain ilmaiseksi, tosin niitäkin on jo lopeteltu varsin mallikkaasti. Tärinä on se joka useimmiten katkaisee tuollaisen "kevyemmän" runkoputken tai vahvemmankin. Tuo aikaisempi VN:n runkokin on saanut todennäköisesti vaurionsa tärinästä. Tärinä on usein sellainen jota asiaan vihkiytyneet insinöörit tai rakentajista puhumattakaan eivät osaa kunnolla arvioida, joten silloin on usein hyvä lyödä lisää turvakerrointa paremmalla materiaalilla. Laita niin paljon poikkileikkauksen pinta-alaa kuin ulkonäkö vain sallii ja boksaa vaikka riskialttiit liitokset. Vahvempi on aina parempi, siinä vaiheessa kun taidot ovat pidemmälle kehittyneet niin voi siirtyä vaikka siihen kromimolyyn. Ei näillä romuilla muutenkaan kovaa vauhtia saa otettua, niin tee siitä vaikka vaikea ajettava.

Olen pari kertaa koettanut etsiä kirjastosta aihepiiriä käsitteleviä kirjoja, mutta huonolla menestyksellä. Hitsausta olen opetellut Youtubesta! Ja Kupla on ollut hyvä harjoituskappale. Meni muuten läpi leimasta, vaikka pohja oli lähes läpimätä (oon mä aika Peto!). Tovereita hitsaamassa olen myös katsellut ja joskus mua on opetettukin, mutta opettaminenkin on vaikeaa. Sama, kun muija aina kyselee, että mitä teet jos tulee tälläinen ja tälläinen tilanne autolla. Painatko jarrua, kaasua vai mitä? En mä ainakaan osaa neuvoa, se pitää vaan osata. Kokeilemalla. Ja sitähän mä teen lähes jokapäivä. Kokeilen. Joskus opin, joskus en. Nyt olen taas oppinut jotain. Se on hyvä se.
Jos se menee rikki, se korjataan. Jos se ei kestä, se menee rikki.

http://www.rublaus.blogspot.fi/

frosteus

Perä muotoutunut. 25*3mm hydrauliikkaputkea. Akseli-ja alakiinnikelevyt rälläköin myös uusiksi.

Yllä wanhat, alla uudet.

Alakiinnikkeissä sama juttu

Koko uutuus.

Jos se menee rikki, se korjataan. Jos se ei kestä, se menee rikki.

http://www.rublaus.blogspot.fi/