Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

pinionakselin vaihto

Aloittaja Jarkko, 17 tammikuu 12, 08:32:26

« edellinen - seuraava »

Jarkko

Moikka

Minkälainen operaatio on pinionakselin vaihto? Tuskin pelkästään että vanha irti/uusi kiinni ja lohkot nippuun  :D

Jarkko

Hessu

Juuri näin! Purun ja kasauksen väliin vaan mahtuu mm. kampuran purku ja niputus/rihtaus, lohkojen hoonausta ym.

Jarkko

Lainaus käyttäjältä: Hessu - 17 tammikuu 12, 08:38:59
Juuri näin! Purun ja kasauksen väliin vaan mahtuu mm. kampuran purku ja niputus/rihtaus, lohkojen hoonausta ym.

Joo, tota just tarkoitin kun ei ole ikinä tullut tehtyä...kiitoksia

Jarkko

Leksa

Tämä ei nyt liity pinionin vaihtoon , ainakaan vielä . Pannu tuli minulle kesällä ja nyt sitten ensimmäistä kertaa puran kyseisen pyörän konetta . Avasin jakopään tarkistaakseni mikä nokka sieltä löytyy ( Andrews B ) ja kun rupesin laittamaan rattaitten ajoitusmerkkejä kohdalleen niin tuli sellainen ongelma eteen , että pinionissa ei ole ajoitusmerkkejä laisinkaan ? Mikä neuvoksi ?

-Leksa

Hemuli

Ootko ihan varma? Jotenkin kun tarpeeksi kauan tuijotan tota kuvaa niin nään siinä pinjonirattaan hampaan pohjalla jonkun merkin - samassa paikassa mihin toi nokan ajoitusmerkki osoittaa. Merkkihän ei ole hampaassa vaan niiden välissä sellainen ura.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

erakko

Mä tutkin tuota tovin illalla,öljyt kun pyyhkii pois ja ottaa taskulampun käteen ni kyllä sieltä merkkiä löytyy..
Tosin ei siellä niitä pisteitä tai viivoja ole vaan näytti siltä et joku olis vetäny ritspiikillä tms sinne merkit?  :o  Voisko olla mahdollista et se ratas on asennettu väärinpäin?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hessu

Lainaus käyttäjältä: erakko - 17 lokakuu 12, 08:02:13Voisko olla mahdollista et se ratas on asennettu väärinpäin?

Jos se on vanhanmallin pannu. Olisko ollu ennen -53, voi ehkä olla mahdollista. Siitä eteenpäin olevissa ei ole mahdollista, kun se ratas on kartiolla. Vanhemmissa booreilla.

Leksa

Löytyihän sieltä merkit kun fikkarin kanssa tarpeeksi tarkkaan tutkii .

-Leksa