Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

V2 nestekone HD:n runkoon?

Aloittaja baadmw, 29 elokuu 12, 20:29:54

« edellinen - seuraava »

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: eeko - 30 elokuu 12, 12:17:41
Mulla tuli lähinnä mieleen, että miksi?

Tietty siksi että muut kysyisivät että miksi.  8)
A.K.A. Rambe

Kiiski

Mä en kyllä hattua/pelihousuja asian tiimoilta repisi. Korkeintaan katselisin säälin sekaisin tuntein kaukaa, niin paljon ei kiinnosta että lähelle menisin. Toi kakstahti sportsteri hyvä esimerkki, aivan sama vaikka olis 500 hevosvoimaa, mieluummin kävelisin, kun ajelisin moisella p.....la.

Smokie

Olis mulla tos 150cc CZ moottorikin, oliskohan se paree vaihtoehto kun sekin on hankala ja paska?

No en mä ainakaan tee yhtään mitään nyt kun olen viimeinkin oppinut lukemaan sanomalehteä koko päivän. Miks tehdä mitään?

E: yritin filosofoida aiheen pohjalta mutta en nyt oikein keksi mitään. Mä ainakin ajaisin 500 heppaisella paskalla, 200 heppainen paska on suht. jännä ja 300 heppainen lyhyt ja korkea vehje on jo melko huisa. Miks kukaan ylipäätään tekisi esim. tälläkin foorumilla esiintynyttä Royalia, ihan kamalalta paskaltahan sekin näyttää vaikka onhan se päivänselvää että se on siistein härveli mitä on aikoihin nähty. En tajua.

baadmw

no jopas tämä aihe kirvoitti keskustelua.
Itellä mielessä aprilian rsv 1000 tekniikka. yks pyörä olis mistä sais ehkä upside-down keulankin vekottimeen. Runkoa miettiessä itteeni eniten miellyttää ajatus dynan kokoluokka.
No nyt sit realisoida pari autoa et pääsee siirtää pääoman parempiiin projekteihin!

Blower1

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 30 elokuu 12, 12:28:20

Lukeehan tossa sivun ylälaidassa jotain jostain rebels:istä.
Kapinallisena rakennat mitä haluat ja siten paiskot k...sta tiukkapipoisten kiukaalle  ;D

Make

Lainaus käyttäjältä: Blower1 - 30 elokuu 12, 20:40:08

Kapinallisena rakennat mitä haluat ja siten paiskot k...sta tiukkapipoisten kiukaalle  ;D

Mutta sen pitää näyttää hyvältä!!!
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Make - 30 elokuu 12, 21:14:04

Tai rumalta. Pääasia että herättää keskustelua. Jos ei herätä niin hukkaan meni rakentaminen  ;)
A.K.A. Rambe

Make

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 30 elokuu 12, 21:47:28
Lainaus käyttäjältä: Make - 30 elokuu 12, 21:14:04

Tai rumalta. Pääasia että herättää keskustelua. Jos ei herätä niin hukkaan meni rakentaminen  ;)

Voi rumakin näyttää hyvältä.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Kiwi

Kokonaisen pyörän kun ostat ja teet siihen uuden rungon, paljon helpompaa kun teet ite kaiken eikä tartte muokkailla toisen tekemää.

... Pitäsköhän sitä vastapainoksi tehä kyykky kustomin koneella, olis pari satapiikki viragoa ylimääräsenä... ;D

Hemuli

Mä jo tossa aikaisemmin yritin ehdottaa samaa - uskoisin että on paljon helpompi tehdä kokonaan uusi runko ja varmasti halvempaa. Kyykkytekniikan sovittaminen H-D:n runkoon vaatii niin paljon duunia että samalla vaivalla tekee koko raamin.

Ellei nyt sitten pointtina ole tehdä pyörää joka herättää mahdollisimman paljon närää punaniskaharrikkakuskeissa. Siinä tapauksessa en oikein itsekään ymmärrä projektin tarkoitusta. Pyörien rakentaminen on hienoa hommaa merkkiin katsomatta ja joku härski jäykkäperä tehtynä kiivaasta kyykkypyörästä olisi oikein asiaa. Luepa vaan jotain brittien BSH:ta niin saat hyviä ideoita.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Piese

Avk:llahan näyttää yks Rsv olevan ja tuohan on välttämättömyys turbottaa ja kaasuttaa, ennen kuin siitä kehtaa tsopperia vääntää ja kadulla kumia kärytellä ;D

Niin ja kysymykseen miksi, siksi kun se on mahdollista ja jopa laillistakin. Kaks metrinen ja 200+ kaakkinen värkki, tuollainen vaikuttaa jo mielenkiintoselta varsinkin kun naurunappulaa painaa.

Toinen mistä voisi alkaa on kottaraisen 950 SE, löytyy V2, vettä koneessa, paperitehoa enemmän kuin tuossa Rsv:ssä (SE 98Kw ja Rsv 92Kw) MUTTA kottaraisessa on sitten putkirunko, joten tuollaisesta saa laajemmalla kädellä askarrella, on valmiiksi pitempi keula ja ratastuskin on pinnoilla etc. niin siis sitä runkoa ei tarvi ite tehdä vaan muokkaa tuota putkirunkoa, säästyy tuossa niitä prossia.

Jos ihan alkaa laskeskeleen kumpi niin, riippuen mistä ostelee ja mitä kikkareita siihin laittelee, saattaa kottarainen tulla kokonaisuutena jopa halvemmaksi.

Karzza

...ai että vesijäähdytteinen tehokas V2 moottori HD:iin, mielenkiintoinen oivallus ;D.

JiiÄn

Olisko sitten HD-runkoon Kawan 750 3-mukinen kakstahtivesipyssy?!Myötähäpeän määrä olis mittaamaton.Jos kumminkin vielä nukkuis yön yli ja miettis...jotain ihan muuta.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: JiiÄn - 07 syyskuu 12, 16:08:28
Olisko sitten HD-runkoon Kawan 750 3-mukinen kakstahtivesipyssy?!Myötähäpeän määrä olis mittaamaton.Jos kumminkin vielä nukkuis yön yli ja miettis...jotain ihan muuta.

Historiantunto nipponin vermeistä hukassa... Nagazakin Wikakasin kolmipytty 750 eli SINKO oli kyllä ihan ilmajäähy(tai bensajäähy kulutuksen perusteella) se kakstahti kolmipytty seiskapätkistä joka oli vesipyssy, tunsi nimen Suzuki...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Vette427

Lainaus käyttäjältä: Karzza - 01 syyskuu 12, 20:35:38
...ai että vesijäähdytteinen tehokas V2 moottori HD:iin, mielenkiintoinen oivallus ;D.

sarkasmiaoko...  ::) jep, kyl vesikone käy mielestäni iha hyvin :)
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan