Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rautiksen kannenpulttien kiristystyökalu

Aloittaja Slut Machine, 08 lokakuu 12, 19:35:51

« edellinen - seuraava »

Slut Machine

Terve. Oletteko kehittäneet itse jonkin työkalun esim 11mm lenkkiavaimesta, jotta nuo 12-kulmaiset kannenpultit saisi kiristettyä momenttiin? Ei tunnu mikään hylsy/jatkovarsi mulla sopivan tuohon tarkoitukseen. Olisi mukava saada nuo momenttiin, kun meni kolme lenkkiä poikki avausvaiheessa...

Hemuli

Kyllä mä oon ihan tavallisella kakstoistakanttisella hylsyllä sinne päässy, jopa niin että kone on rungossa. Takapytyn yhteen pulttiin joutuu muistaakseni käyttämään niveltä apuna. Tosin mulla on kyllä ihan oikeat tuumaiset hylsyt...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

mielikuva

Kannattaa hankkia tuumainen kakstoistakanttinen hylsy. Kun kone on ollut rungossa niin momenttiavainta mä en ole pystynyt käyttämään kahteen pulttiin. Joten lenkillä olen kiristänyt verraten kahteen muuhun. Kierteiden puhtaus on Nro 1.

Elwari

Mulla on -84:ssä 3/8 tuuman kuusiokolokannalla olevat kannenpultit. Auttaskohan vastaisen varalle jos rempan yhteydessä vaihtaisi semmoset? Kuusiokoloavaimesta kun katkaisi sopivan pätkän ja sitä vääntää 3/8 vääntiöllä olevalla hylsyllä, mahtuu momenttiavainkin juuri sopivasti myös takakannen venttiilikopan ja rungon väliin. Liekö noissa rungoissa sitten eroja tuossa kohtaa?

F 48

84:ssa on jo käytännössä evon runko ja takakopan päällä on tilaa enemmän kuin vanhemmissa. Ittellä on ollu -79 ja nyt on E84 rautapää.

Make

Väänsin 3/8 jatkon sopivasta kohtaa sopivalle mutkalle niitä takapytyn kahta pulttia varten. Ja tietty oikea hylsy päässä. Se mahtuu oikein taivutettuna justiinsa vähän reilun yhden hampaan välin kääntymään.

Greatest enemy of freedom is satisfied slave