Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Amerikkalainen postitusfirma

Aloittaja Lexus, 24 kesäkuu 12, 09:04:20

« edellinen - seuraava »

Lexus

Onko kellään foorumilaisista kokemusta www.shipito.com merkkisestä yrityksestä?

Eli kyseessä on amerikkalainen postitusfirma jonka osoitteen saa käyttöön ja mihin voi tilata osia,lehtiä ym kulutushyödykkeitä. He sitten toimittavat eteenpäin haluamallasi tavalla.
Välityshinta ei ainakaan tunnu hirvittävän kalliilta.

Kannattaako kokeilla?

Kiitos ja kumarrus

Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

Jack

Ongelmaksi saattaa muodostua se, että monet kauppiaat (ainakin Ebayssa) eivät periaatteessa toimita kuin siihen osoitteeseen joka seuraa maksukorttia/PayPal tiliä.

Eli ainakin kannattaa osto/tilausvaiheessa varmistaa, että toimitus onnistuu muuhunkin kuin rekisteröityyn osoitteeseen.
Flatheads!!!

Thomas

Onhan noita - tämä on ollut kavereilla käytössä: Borderlinx

Itselleni on tullut rajoitteeksi kustannukset; tämmöisenä juukajullena ei tee mieli maksaa ylimääräistä...

Lehtien osalta en ole huomannut isompia ongelmia kansanvälisen tilauksen suhteen - ainoastaan osoitemuutokset yms. olivat jokunen vuosi sitten hankalia (esim. Custom Garage'n osalta piti lähettää 'oikea kirje' omalla allekirjoituksella, että olisin saanut osoitteen muutettua)..

-t-
Tyyli ennen tarkoitusta. Asenne ennen kaikkea..

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Jack - 24 kesäkuu 12, 10:46:17
Ongelmaksi saattaa muodostua se, että monet kauppiaat (ainakin Ebayssa) eivät periaatteessa toimita kuin siihen osoitteeseen joka seuraa maksukorttia/PayPal tiliä.

Näinpä se taitaa olla, eikä tuota vissiin mistään kysymättä näe. "Ships to US" ei vielä kerro koko totuutta.

Mistä päästäänkin siihen, että onko kukaan keksinyt ao. probleemaan ratkaisua? Ebayn ihmeellisestä maailmasta tekisi välillä hyviä ostoksia, mutkun ei systeemi anna edes huutaa ellei oo osoitetta Ameriikassa.

Luottokortti Amerikanpankista ja osoitteeksi joku shipito.com?
Long John Stroker

ma^ko

Prepaid-Visa ja osoitteeksi se shipitosta tai vastaavasta saatu osoite. Toimii, mut vaivaahan siitä on.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jack

T-bone

paras ratkaisu ongelmaan on proxy jenkeissä joka huutaa sun puolesta ja hoitaa lamat sitten sulle...

Eli tarttee olla kavereita. Onko sulla  ;D
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Jack - 24 kesäkuu 12, 18:10:29
Eli tarttee olla kavereita. Onko sulla  ;D

No tässähän se ongelma justiinsa on... :(
Long John Stroker

Hemuli

Moni myyjä suostuu myös myymään ulkomaille kun sitä erikseen kysyy.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

mopo-ukko

Jos ei ole kiire niin http://www.finn-us.com/ sivuilla laskuri millä saa suuntaa paketin rahtikuluille,tosiaan tulee kontissa ajan kanssa,myös pikkupaketit.Olen käyttänyt myös Shipitoa,toimii ihan ok,mutta rahtihinnat nousseet aika paljon,samoin Rahtiputki toimii,mutta hinnat nousseet rajusti alkuajoista,muuttivat hinnoitteluperusteita.

Hemuli

Ylipäätään postikulut jenkeistä Suomeen ovat nousseet ihan älyttömästi. Tuntuu että pientäkään nyssäkkää ei saa enää alta neljänkymmenen taalan tänne. Helpostihan noista saa suuntaa-antavaa osoitteesta www.usps.com. Konttirahti on vielä toistaiseksi pysynyt inhimillisissä hinnoissa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

JuhaP

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 25 kesäkuu 12, 08:57:43
Ylipäätään postikulut jenkeistä Suomeen ovat nousseet ihan älyttömästi. Tuntuu että pientäkään nyssäkkää ei saa enää alta neljänkymmenen taalan tänne. Helpostihan noista saa suuntaa-antavaa osoitteesta www.usps.com. Konttirahti on vielä toistaiseksi pysynyt inhimillisissä hinnoissa.

Jep, joidenkin pakettien hinta on tuplaantunut vuodessa parissa. USPS tekee niin järjetöntä tappiota ja on heilunut konkurssin rajamailla jo vuosia, että hintoja on näköjään pakko nostaa paikoin radikaalisti ja mikäpä parempi kohde kuin tyhmät ulkomaalaiset.

Onneksi nuo USPS:n kautta kulkevat paketit tuntuu tulevan perille aika pirun luotettavasti, viimeisen kymmenen vuoden aikana ei ole yhtään pakettia kadonnut. Yksi flatrate box tosin oli matkalla melkein kaksi kuukautta ja rehti Ebay-myyjä laittoi uuden jo tulemaan, sitten molemmat tipahti postiluukusta parin päivän välein.  ::)
FXRT bagger '92 | FXSTC '95 jäykkäperä kopteri

erakko

Mä oon huomannut ihan saman noista pakettien hinnoista. Usps vaan jostain syystä sellainen ettei kaikki lähettäjät halua käyttää sitä, ilmeisesti välillä ongelmia maan sisäisissä toimituksissa?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Lexus

Leuka vasten rintaa  ja kokeilemaan, siitä se sitten lähtee.
Onhan noita konttifirmoja joita olen menestyksekkäästi kokeillut,ongelmana vaan just toi "osoitteettomuus" joillekkin myyjille.
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

Antti S.

Lainaus käyttäjältä: mopo-ukko - 25 kesäkuu 12, 05:14:34
Jos ei ole kiire niin http://www.finn-us.com/ sivuilla laskuri millä saa suuntaa paketin rahtikuluille,tosiaan tulee kontissa ajan kanssa,myös pikkupaketit.Olen käyttänyt myös Shipitoa,toimii ihan ok,mutta rahtihinnat nousseet aika paljon,samoin Rahtiputki toimii,mutta hinnat nousseet rajusti alkuajoista,muuttivat hinnoitteluperusteita.

Tuosta samasta osoitteesta pystyy luomaan myös rahtiosoitteen itselleen.Ei ehkä kaiken pienempien nyytien kanssa kannata,mutta isompien juttujen kanssa on havaittu hyväksi.Done that,been there ja silleen...