Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sporsterin putket Dynaan?

Aloittaja Lastu, 25 huhtikuu 12, 15:27:30

« edellinen - seuraava »

Lastu

Osaako kukaan sanoa meneekö vm-99 custom-mallin Sporsterin vakioputket heittämällä 93-mallin Dyna Wide Glideen?
Tai varmasti menee kunhan heittää tarpeeksi lujaa, mutta sanotaanko että ihan sovinnolla ilman muutoksia.
Mä oon mä...

Hemuli

Ei taida sportin putkissa olla muuta Dynaan sopivaa kuin putken kiinnitys kansiin. Kaikki tietty sopii kaikkeen kun tarpeeksi sovittaa mutta epäilisin että ei mahdu ainakaan laatikon ohi ja todennäköisesti ottaa myös nokkakoppaan kiinni.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Lastu

Kiitos Ajattelin vain kun sporsterin putket löytyisi valmiiksi tallista ja tuossa dynassa on nykyisillä putkilla ihan "riittävän" kuuluvat äänet.
Mä oon mä...

arvo

eikös joskus joku laittanut xr 750 tyyppiset Supertrapit FXRään?

Jack

Lainaus käyttäjältä: arvo - 25 huhtikuu 12, 19:40:50

tuskin kuitenkaan heittämällä, mitä ketjun aloittaja tarkoitti.

Eikö muuten se soveltuvuus olisi selvinnyt ihan katsomalla niitä putkia kun ne kerran oli ja on hollilla?? Vai enkö ma taas tajunnu jotain?  >:(
Flatheads!!!

Lastu

Lainaus käyttäjältä: Jack - 26 huhtikuu 12, 09:07:54
Lainaus käyttäjältä: arvo - 25 huhtikuu 12, 19:40:50

tuskin kuitenkaan heittämällä, mitä ketjun aloittaja tarkoitti.

Eikö muuten se soveltuvuus olisi selvinnyt ihan katsomalla niitä putkia kun ne kerran oli ja on hollilla?? Vai enkö ma taas tajunnu jotain?  >:(
Kirjoittelin vähän epäselvästi, joten syy on lähetyksessä, ei vastaaottimessa. Putkilla ja Dynalla on välimatkaa kuitenkin parisataa kilsaa, joten sovittelemaan ei oikein päässyt. Tarkoitus oli lähettää putket jos Dynaan menisivät sovinnolla.
Mä oon mä...