Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

It Never EndS

Aloittaja Stempe86, 28 joulukuu 13, 15:42:17

« edellinen - seuraava »

Lyytinen

Joo, nyt älysin. On kyllä siinä joku piirrellyt simoissaan taas >:(

Stempe86

Ongelmista selvitty oli liitoskohta katkaisialta ja sytkältä poikki. Mutta sytkän ongelma ei johtunut johdoista vain rikkinäisestä sytkästä voih voih. Kylläpäs pärisi mukavasti viel pariviikkoa sitten pääsis oikeen ajelee.  8)

Stempe86

Kysymys herroille, Millä olette vetäneet johdot rungon sisään?

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Stempe86 - 29 maaliskuu 14, 10:59:42
Kysymys herroille, Millä olette vetäneet johdot rungon sisään?

Ensin RIITTÄVÄN suuret reiät runkoon, sitten yksittäinen johdonpätkä vetopiuhaksi putken läpi. Teippaa vetopiuha rungon läpi haluttavaan johtonippuun niin, että ensin vedät yhden kierroksen teippiä niin että johto on nipun suuntainen, sitten käännät muutaman sentin vetopiuhan päästä 180 astetta toiseen suuntaan ja vedät toisen kierroksen teippiä päälle. Tällä estetään ettei vetopiuha liu'u nipusta irti omia aikojaan. Sitten vaan varovasti vedät koko paskan putkesta läpi. Jos on oikein tiukka paikka niin jotain liukastetta voi käyttää, fairyvesi tms. käy oikein hyvin.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Stempe86

Kiitokset neuvoista. Tuossa kesemällä pitääpi laittaa kun puran pyörän uudestaan maaluta varten sitten meinasin viimeistellä esim kuparise ö-linjat. Ja sijoitella muita jutskia järkevämmi. Paljos muutos katsastuksen hinta oli?

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Stempe86 - 29 maaliskuu 14, 12:34:08...Paljos muutos katsastuksen hinta oli?

Selviää soittamalla paikalliselle konttorille. Ei ole mitään lain määräämää hinnastoa vaan maassamme vallitseva vapaa kilpailutilanne ;D antaa konttoreille vapaat kädet ottaa katsastuksista ihan niin paljon kuin katsovat köyhän harrastajan olevan valmis maksamaan.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Stempe86

Nyt olisi ajelut ajeltu, tuntuisi toimivan. Uudet öljyt sisään ja sähköt vielä laittaa pois edestä, sitten putket, peltityöt, hiomiset ja suoristamiset niin pääsisi vihdoin purkaa ja maalaa. Ideana olisi mustaharmaakiilto sävy runkoon ja tummanruskeat bensa/öljy tankit ja lokari. Myöhemmin voisi katsoa noita letkuja jos kuparista pyöristelis.

Vanhoja kuvia.






Pyörän näpertäminen seisahtu hetkeksi Kawasukin takia.



Stempe86

#37
Todii bikersit nyt on aasian mopot jäissä hetken, pääsee omaakin näpertää tai siis pakko kun katos kipinä.

Uusinpa samalla kaikki sähköt.

Neuvoja voipi antaa sähköjen suhteen, jollain esim hyvällä sähkökaavalla mistä kannattaa rosvota. ;)




Vaihdoin alkuperäsen sulake liittimet tollaiseen.


Väliaikais istuimetkin tuli päällystettyä. (Kuvassa nahka näyttää ryppyiselta, mutta käytön jälkeen ihme ja kumma tasottui)

Karvanaama

Poistit siis nuo mainiot palautuvat automaattisulakkeet hajoavien ,hapettuvien ja ennenkaikkea puuttuvien varasulakkeiden tieltä? Oi älä tee sitä!
No tietenkin jokainen tekee kuinka haluaa, mutta minä en automaateista luopuisi.

Titus

En minäkään poistais alkuperäisiä. On meinaan iso vaara että kertakäyttövaroke ohitetaan  ja sitten palaa kolo pyörä.

Stempe86

#40
Kyseinen sulake rasia pitäisi olla ihan hyvä ja parempi kuin johto yhistelmä muovimötikkässä josta oli kiinnitys piikit mennyt hajalle. Mitä automaattisulakkeisiin tulee ei ole paljoa näkynyt semmoisia Ostohetkestä alkaen, 10e kappale jos tarvitsen. Kiitokset kumminkin varoituksesta.

Stempe86

Kaunis kaukaa mutta ruma läheltä ;)