Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Brand new Indian?

Aloittaja ma^ko, 08 marraskuu 10, 00:04:19

« edellinen - seuraava »

Kokkonen

#15
Chatissa oli Nessu666 kertonut tästä kaupasta,

siis Polaris Industries on ostanut Indianin. Polarishan valmistaa myös Victory motukat.

The Kneeslider:

LainaaIndian Motorcycles was acquired today by Polaris Industries. With the slow economy, Indian had a tough road due to a limited and high end line of motorcycles. Polaris, on the other hand is far more diversified and better able to weather the current market conditions. This could be a good combination for both companies. Very interesting!

Edit typo ja ostopäivämäärä lienee ollut 19.4.2011.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Jack

Somebody shoot me, please ???
Flatheads!!!

ma^ko

Jack siis ihan überinnokkaana odottaa että Hondien ja Victoryjen vierest saa Pentti Perushenkilö ostaa ihan aidon Inkkarin...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

Eiku se on jo pistäny varauksen sisään ensi talven uutuudesta - Indian moottorikelkasta ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

Flatheads!!!

Tuomo

kohahduttavaa. heti ei aukee mikä business-järki tuossa ostossa on ???

Siis eikö polaris ollu motukoiden tekijänä päässy jo pitkälle ja Victory nimenä pärjänny omillaan?
Muuttuuko kaikki Victoryt jatkossa Indianeiksi, tuskin?
Vai tuleeko Inkareista jatkossa joku Victoryn premium-malli? Mutta sit kilpaillaan Ness-sarjan kaa?

Indian on hieno merkki ja osoituksena siitä näitä uudelleenkäynnistysyrityksiä näyttää riittävän.
Mutta suuruuden päivistä on jo niin kauan että että onko sillä toppahousulle merkitystä ostaako hän inkkaria vai victoryä? Merkin historiasta edes jotain tietävät kuitenkin ostakunnassa vähemmistössä.
Törkeä raiskaus jos Polaris ryhtyy retostelemaan merkin yli 110-vuotisella historialla tms.

Kokkonen

Tässä vaiheessa näyttää, että Inkkari säilyttää nimensä, Victoryt, Bobcatit olisi edelleen omina tuotteinaan.
Tuotanto siirtyy Polariksen tiloihin Iowaan.

Ja jos mediaa olisi uskominen, niin yhdistymisen syyt olisivat:
- Polaris näkee indianin sopivan tuotantoonsa, kohderyhmät ovat eri kuin Victoryllä.
- Indian on kallis, tarkoitus olisi saada hintaa alemmas, mutta edelleen sen pitäisi olla moottoripyörien "Bentley". Myyntitavoite on ollut tähän asti 40 - 40 pyörää vuodessa.
- Jälleenmyyjäverkosto laajenee
- Ostajille ilmeisesti on tarjolla paremmat rahoitusvaihtoehdot.

Kai määrätkin lisääntyy, jos Indian työllistää nyt 25 henkeä ja Iowaan tulee siirron myötä 100 paikkaa lisää.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

arvo

Uusi Polaris-Indian

Titus

Kyllä maailmassa tehdään kauhean paljon turhaa työtä, voi herra isä sentään.Jännityksellä jään odottamaan kohderyhmämarkkinointivideopätkiä.

flhx

#24
No ei voi kyllä mitenkään järin suurta erektiota nostattavaksi laitteeksi sanoa. Epäilemättä Victoryn suunnittelijoilla ollu näppinsä sopassa kun kattoo tota etulamppua. Miten helvetissä ne saa aikaan niin saatanan rumia lamppuja? Toisaalta,niillä on tiimissä eräs Ness niminen hahmo joka lienee antanut konsulttiapua rumien biittien tekemiseen.

Ai juu,tossa kohderyhmämainontaan video(koska ainakin itseäni houkuttaa jo ajatus juosta vuorille mikäli tuota inkkarin henkiinvirittelyä vielä jatketaan,kuinkahan moneen kertaan tuo yritys pitää mennä kiville ennenkuin ymmärtävät kuopata merkin):

Iron Maiden Run To The Hills music video
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Tuomo

tollasii photari-töitä jotkut tykkää tehdä ja kait jotlut lehdet ja blogit kait maksaakin niistä? yhteys todelliseen tietoon mahdollisen uuden mallin moudoista ei ole niin olennaista, kuhan vaan otetaan jo tuttuja muotoja yhteen ja sekoitetaan. jos se olis ollu triumph joka osti indianin, niin tossa kuvassa olis nyt rocket 3 jossa 4 pakoputkee ja indian-malliset lokkarit

Webmaster

Osuipa tuossa paikallisesta mainoksesta silmään Indian jälleenmyyjän mainos täältä Tokiosta.
Hinnat on Chief Classic alkaen 36500â,¬ - kalleimpaan Chief Vintage 46500â,¬. Suomen hinnat olisi karkeasti suomen alv verran lisää tuohon Japanin hintaan.
Ja värejä saa valittua aika monta vaihtoehtoa. Saahan nähdä koska tulee eka tien päällä vastaan.

http://www.indianmotorcycle.co.jp/motorcycles/

-Dimension
    Length 2553mm
    Width 1029mm
    Height 1283mm
    Seat Height 708mm
    Wheelbase (wheelbase) · · · 1737mm
    Vehicle weight (without fuel)
        Classic 330.2kg
        Vintage 341.6kg
    Caster angle, 34 ° / 150mm trail weight
    21.0 liters fuel capacity
    162mm minimum ground clearance

-Engine
    Power Plus 105,45 ° V twin-cylinder type
    1720cc displacement (105cu.in.)
    Bore × Stroke 100.7mm × 108.0mm
    Type fuel injection fuel system
    5250rpm rev

-Drive-train
    Primary drive chain drive, wet clutch
    Foot-shift six-speed transmission formula
    1:1 speed fast 1.15:1,6 1.44:1,5 1.87:1,4
    speed 1st gear speed reduction ratio 3.77:1,2 speed 2.56:1,3

-Steel Frame
-Front suspension diameter 41ø
-Monoshock rear suspension
-Double-disc 4-pot caliper front brakes
-Single disc rear brake caliper 2 pot
-130/90-16 front tire
-150/80-16 rear tire
-Wheels 3.5in. × 16in.
-Stainless steel exhaust system system 2into1
-Analog and digital multi-function display speedometer gauges
-Teardrop headlamp lighting device type, front fender light
  (auxiliary light spot and only vintage   models loadmaster)