Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Joutsa Chopper Show 9.7.2011 !!!!!

Aloittaja Lävi, 24 tammikuu 11, 10:44:54

« edellinen - seuraava »

Tuomo

mukavan rento tapahtuma, kiva oli käydä.
live-musa sopii mun mielestä tähän tahtumaan hyvin, paremmin kuin jos olis soitettu levyltä "100 väsyneintä rock-klassikkoa". siellä vanhassa paikassa huoltiksen takana bändi oli paremmin keskellä yleisöä, nyt oli maastosta johtuen vähän "korokkeella".  Mut toisaalta tässä taas pysty hyvin hakee muikut kojulta eikä tarvinnu rajoittua bensissafkaan, sitä tulee muutenkin vedettyä turhan paljo.

alueen tyhjentyminen ennen loppua oli toki ikävää.  tiedä sitten oisko tuntia lyhyempi aika auttanu, sääthän tulee ja menee. ja nykykännyköiden aikakautena kun jengi seuraa sadetutkaa koko ajan niin kait se vaikuttaa.

Santtu

Joutsan mp-näyttelyssä oli tänäkin vuonna toinen toistaan upeampia laitteita. Minuun iski parhaiten ahdettu Jap joka oli myös näyttelyn suosituin kyykkypyörä, sen vieressä nääs kyykittiin todella ahkerasti.Kelikin suosi, mittarissa posotti parhaillaan yli +30c lukemia.

Loput näyttelykuvat ja isommat versiot ylläolevista löytyvät täältä: http://urheilu.kuvat.fi/kuvat/Messukuvat/JCS11/ ja muutama musavideo youtubessa kunhan pääsen kotiin ja 2½G:tä paksumman nettiyhteyden päähän.

Mike LeCoq

Ensikertalaisen silmin nähden, tapahtuma oli mahtava! En ota sen kummemmin kantaa mihinkään järjestelykysymyksiin, kun ei oo paljon vertailupohjaa mutta katsojan näkökulmasta tapahtuma tuntu sujuvan mutkattomasti ja meininki oli just sopivan lepposa.

90% pyöristä oli pirun hienoja ja omille verkkokalvoille komeimpana paloi kuva siitä fleikkivihreestä CB Honda hippikopterista. Vähän harmitti, kun rautis ei ollu/oo vielä kunnossa mutta jos ens vuonna pääsis sillä paikan päälle.

Live musasta multa plussaa. Vaikka ei ko. tyyli oo just mun juttu, niin sopi mun mielestä hyvin tollaseen tapahtumaan ja ollessaan järkivolumella, ei mun mielestä haitannu mitenkään. Niinkun "Tuomo" totesi, niin live parempi, kun ne puhki kulutetut eput ja popedat nauhalta.

Miska

Oli kyllä hyvä tapahtuma, iso kiitos järjestäjille sekä kaikille jotka pyöränsä Joutsaan oli tuonut. Marjon & Viranomaisten setti kruunasi tapahtuman. Ilman sitä kyseessä olisi ollut yksi näyttely muiden joukossa, tai ennemmin voidaan puhua kokoontumisesta, sillä sen verran oli pyöriä ajossa.
Pannujen määrä sekä itse show alueella, että sen ulkopuolella pisti silmään, niitä oli meinaan sen verran runsaasti.
Oli muuten aivan mahdoton tehtävä valita lappuun sitä yhtä hienointa,mulle ne kaikki oli voittajia.
-Just another guy on the lost highway-

Miikka

Kiitos Lävi & kumppanit hyvästä näyttelystä ja rennosta iltebileestä.

flhx

Lainaus käyttäjältä: Mike LeCoq - 10 heinäkuu 11, 18:02:34
.... omille verkkokalvoille komeimpana paloi kuva siitä fleikkivihreestä CB Honda hippikopterista.
...

HAHAA!! Takinkääntäjä!! Herra ennenJoutsaaMike"ei kyllä oikein noi hippikopterit iske,liian omituisia" Le Coq...Hyvä, alkaa propaganda purra, olet nähnyt valon...

Ei kai tuossa oikein muuta voi taas todeta kuin että kesän parhaita tapahtumia,ellei jopa paras.(Esim. HBS:ää mitenkään väheksymättä!) Rento tunnelma,hyvä keli,livemusa kuuluu tähän tapahtumaan.komeata kalustoa,kauniita naisia,helvetin rumia miehiä(joista yhden eli itseni bongasin kolmessa Santun ottamassa kuvassa,muuten olivat kyllä oikein mainioita otoksia tapahtumasta). Ja tuttuja tuntui olevan melkoisesti, monen kanssa ehdin haastellakin,uusiakin tuttavuuksia löytyi kuten jäsen R jonka bongasin kameroineen ja jutullehan siitä oli mentävä. Hauska oli tavata.

Kalustoa oli mukavasti laidasta laitaan ja hyvänä lisänä paikalla olleet autot.

Mukava oli myös huomata että aikoinaan myymäni sportyn tankki oli päässyt hyvään käyttöön, hieno oli rautis johon se oli istutettu komeaksi maalattuna. Terveisiä vain sinne Akaan suuntaan..

Ja viikonlopun kruunasi se n.400km ajolenkki jonka onnistui tekemään kastumatta, hienona bonuksena kerhokaverin mökillä saunominen ja illanvietto. Erittäin mukava viikonloppu!
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Rossi

Että voikin olla paahteisessa heinäkuun lauantai-iltapäivässä hyvä meininki!
Kiitos!!!

Kuvia albumissa, Marjo Leinosta & Viranomaisia ja menomatkan tunnelmia videoissa.

Marjo Leinonen & Viranomaiset: "Mutsi, opeta mut joraan"

On The Road to Joutsa Chopper Show 2011
?Blogi?

vot

Tapanino

Hienoja kuvia upeista pyöristä Reziltä! Kiitos! Ehdottomasti elävä musa pidettävä mukana, Marjo Leinosen keikka oli loistava! Ens vuonna uudestaan!